“Super. Goed restaurant”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
25 april 2022 beoordeeld

Eten was perfect! We hadden een drie gangen menu en vooraf een amuse en Cava. Alle gangen waren zeer goed. Het nagerecht was ook echt genieten. Als je niet naar een toeristenrestaurant wil dan moet je hier wezen. Prijs/kwaliteit ook heel goed

Datum van bezoek: april 2022

1 april 2022 beoordeeld

Wij hadden hier een heerlijke avond. Mooie wijnen, fijne en bijzondere gerechten, goede bediening en prima sfeer. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2022
11 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een rotslechte zondag namiddag trokken we vanaf de Belgische zijde toch nog even de grens over voor een bezoekje aan onze noorderburen.
We arriveerden tussen lunch-en dinertime maar het was geen enkel probleem om nog/al iets te bestellen.
Ondertussen genoten we van het warme, prachtig aangeklede interieur. Het eten, soep voor mijn echtgenote, een broodje met brie en honing voor mezelf, werd mooi gepresenteerd en was ook heel erg lekker.
We besloten dan ook graag nog een dessert te nemen.
De citroentaart was/is er verrukkelijk.
Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: februari 2022
6 februari 2022 beoordeeld

Dit restaurant verdient een 10+. Zeer prettig ontvangst. De presentatie is super. De geserveerde gangen meer dan een 10. Met veel zorg bereidt en gepresenteerd op de borden. Kortom een geweldige culinaire ervaring. Dank voor de gastvrijheid.

Datum van bezoek: februari 2022
20 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 3 volwassen hier gegeten. Uitstekende 3 gangen menu voor 35 euro waarbij je kon kiezen van het aanbod van de menu kaart. Ik heb het volgende gegeten. Voorgerechten, hoofdgerechten, dessert. Uitmuntende kwaliteit en goede service. Voorgerecht Rog vleugel fantastisch hoofdgerecht procureur met kruiden korst perfect. Dessert taartje van peer en blauwe kaas met heerlijke dessertwijn.
Zeker aanrader als je in Gulpen verblijft.
Top

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!