“Heerlijk wild gegeten!”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
6 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier heerlijk gegeten. Er was ook een aparte “wild” kaart met smaakvolle gerechten.
De sfeer is gemoedelijk. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Absoluut een aanrader als je in Gulpen bent.

Datum van bezoek: november 2021

31 oktober 2021 beoordeeld

Zeer goed , lekker eten en goede en vriendelijke bediening. Gezellig kader. Snelle bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2021
7 augustus 2021 beoordeeld

Wij verbleven een week in Valkenburg. Dit restaurant was het allerbeste. Een ongedwongen sfeer, goed eten en heerlijke dranken. We hebben genoten en kunnen dit restaurant iedereen aanraden. Goede prijs/kwaliteit, heerlijke gerechten, geruime keus en gastvrijheid. Echt hèèl goed. Bedankt.

Datum van bezoek: augustus 2021
12 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De chef komt uit Vlaanderen en dat proef je zeker terug in de gerechten. Bedankt voor de fijne avond met bijpassende wijnen.

Datum van bezoek: juli 2021
8 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goede keuken en een mooie wijnkaart, relatief veel wijnen per glas.
' vergeten gerechten ' zoals aardbeien romanoff en Bœuf bourguignon.
Mooie ambiance en bediening met kennis van gerechten.
Leuk om te zien dat ze een speciale aperitief kaart hebben met bijbehorende bites

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.