“Veel lof voor dit restaurant”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
12 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De chef komt uit Vlaanderen en dat proef je zeker terug in de gerechten. Bedankt voor de fijne avond met bijpassende wijnen.

Datum van bezoek: juli 2021

8 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goede keuken en een mooie wijnkaart, relatief veel wijnen per glas.
' vergeten gerechten ' zoals aardbeien romanoff en Bœuf bourguignon.
Mooie ambiance en bediening met kennis van gerechten.
Leuk om te zien dat ze een speciale aperitief kaart hebben met bijbehorende bites

Datum van bezoek: juli 2021
21 juni 2021 beoordeeld

Met 4 personen hebben wij voortreffelijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Eten is echt super en het personeel top. klantvriendelijk en klantgericht.
We hebben enorm genoten en gezellig gezeten.
Echt een aanrader om hier te eten!

Datum van bezoek: juni 2021
29 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een midweek in Zuid-Limburg bij Vlaamse Goesting in Gulpen i.v.m. Corona het drie gangenmenu afhaalmenu besteld voor in ons vakantiehuisje. Aantrekkelijke keuzes per gang die ook apart te bestellen zijn. Het eten was voortreffelijk verzorgd met duidelijke instructies voor de laatste afwerking (zeer makkelijk overigens in oven en magnetron). De carpaccio was heerlijk evenals de scampi. Als hoofdgerecht hadden we het streekvarken met smakelijke mosterdsaus en ook het gestoofde lam was zeer mals. De garnering met groenten (o.a. wortel, romanesco en stukjes asperges) had een goede bite, de aardappeltjes en aardappelgratin waren prima en hoeveelheid ruim voldoende. De pana cotta en dessert Vlaamse Goesting vormden een mooie afsluiting van een heerlijke maaltijd.

We kijken er naar uit om een volgende keer in het restaurant zelf te eten, dit smaakte in ieder geval naar meer.

Datum van bezoek: april 2021
17 februari 2021 beoordeeld

We hebben afgelopen zondag genoten van de Valentijnsbox. Mooi verzorgd, een meer dan compleet smaakvol menu met allerlei leuke attente extraatjes. Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding! Goede instructie op papier, maar eigenlijk hoefde je er niet veel meer aan te doen. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2021

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.