“Heerlijk eten”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
29 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een midweek in Zuid-Limburg bij Vlaamse Goesting in Gulpen i.v.m. Corona het drie gangenmenu afhaalmenu besteld voor in ons vakantiehuisje. Aantrekkelijke keuzes per gang die ook apart te bestellen zijn. Het eten was voortreffelijk verzorgd met duidelijke instructies voor de laatste afwerking (zeer makkelijk overigens in oven en magnetron). De carpaccio was heerlijk evenals de scampi. Als hoofdgerecht hadden we het streekvarken met smakelijke mosterdsaus en ook het gestoofde lam was zeer mals. De garnering met groenten (o.a. wortel, romanesco en stukjes asperges) had een goede bite, de aardappeltjes en aardappelgratin waren prima en hoeveelheid ruim voldoende. De pana cotta en dessert Vlaamse Goesting vormden een mooie afsluiting van een heerlijke maaltijd.

We kijken er naar uit om een volgende keer in het restaurant zelf te eten, dit smaakte in ieder geval naar meer.

Datum van bezoek: april 2021

17 februari 2021 beoordeeld

We hebben afgelopen zondag genoten van de Valentijnsbox. Mooi verzorgd, een meer dan compleet smaakvol menu met allerlei leuke attente extraatjes. Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding! Goede instructie op papier, maar eigenlijk hoefde je er niet veel meer aan te doen. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2021
16 februari 2021 beoordeeld

Afgelopen weekend de Valentijnbox afgehaald bij Vlaamse Goesting. Complimenten voor dit restaurant! Het menu wat origineel, super lekker, prachtig opgemaakt met kleine details en de instructies voor het serveren was erg duidelijk! Heel knap om ook thuis het 'echte restaurant gevoel' te kunnen realiseren. Dat lukt maar weinig restaurants in deze tijd.

Datum van bezoek: februari 2021
isabellev500, Marketing van Vlaamse Goesting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2021

Hallo, wat een mooie complimenten, erg fijn om te horen. We zijn heel blij dat jullie zo genoten hebben & dat het "echte restaurant gevoel" in de buurt kwam!

3 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke afhaalmaaltijd bij Vlaamse Goesting! Heel smaakvol, mooie kinderporties en super zorgzame en vriendelijke service. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2021
29 november 2020 beoordeeld

In de Corona periode hebben we hier eten gehaald. Overheerlijke stoofschotels met lekkere garnituren. We hopen dat de horeca binnenkort weer open mogen en dan gaan we hier graag nog eens eten.

Datum van bezoek: november 2020

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.