“Zeer goede menubox om af te halen”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
16 februari 2021 beoordeeld

Afgelopen weekend de Valentijnbox afgehaald bij Vlaamse Goesting. Complimenten voor dit restaurant! Het menu wat origineel, super lekker, prachtig opgemaakt met kleine details en de instructies voor het serveren was erg duidelijk! Heel knap om ook thuis het 'echte restaurant gevoel' te kunnen realiseren. Dat lukt maar weinig restaurants in deze tijd.

Datum van bezoek: februari 2021
isabellev500, Marketing van Vlaamse Goesting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2021

Hallo, wat een mooie complimenten, erg fijn om te horen. We zijn heel blij dat jullie zo genoten hebben & dat het "echte restaurant gevoel" in de buurt kwam!

3 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke afhaalmaaltijd bij Vlaamse Goesting! Heel smaakvol, mooie kinderporties en super zorgzame en vriendelijke service. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2021
29 november 2020 beoordeeld

In de Corona periode hebben we hier eten gehaald. Overheerlijke stoofschotels met lekkere garnituren. We hopen dat de horeca binnenkort weer open mogen en dan gaan we hier graag nog eens eten.

Datum van bezoek: november 2020
8 november 2020 beoordeeld

Afgelopen vrijdag ivm covid-19 eten afgehaald. Bij de keuze afgegaan op eerdere goede recensies en kan deze inmiddels bevestigen. Als voorgerecht de bospaddenstoelensoep en bisque van krab (erg lekker / royale porties), als hoofdgerecht de waterzooi en stoverij van hert aangevuld met aardappelgrattin (wederom erg lekker / royale portie) en als dessert de mouse van speculaas (tja ook erg lekker). Al met al een aanrader. Gerechten zijn makkelijk op te warmen. Kan niet misgaan. We komen zeker nog eens terug hoewel ik dan hoop in het sfeervolle restaurant plaats te kunnen nemen.

Datum van bezoek: november 2020
18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met 4 personen via Social Deal een lunch genuttigd van 3 gangen (zie foto's) ... Zo smaakvol als de inrichting is, zo smaakvol waren ook de gerechten ... Wij hebben dit restaurant als heel aangenaam ervaren ...

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.