“Smaakvol ingericht ”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met 4 personen via Social Deal een lunch genuttigd van 3 gangen (zie foto's) ... Zo smaakvol als de inrichting is, zo smaakvol waren ook de gerechten ... Wij hebben dit restaurant als heel aangenaam ervaren ...

16 september 2020 beoordeeld

Op een maandagavond gegeten bij Vlaamse Goesting. Op zich prima, maar helaas had de dame in de bediening een vergissing gemaakt bij het doorgegeven de bestelling in de keuken, waardoor ik een ander voorgerecht kreeg dan besteld. Gelukkig ben ik een makkelijke eter, en waren de garnalen ook heerlijk. Andere gangen waren ook uitstekend; prima gegeten.

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier op 1 september heerlijk gegeten met z’n vieren. Wij kozen een 3-gangen menu en het was een culinair genot, zowel de eend als de vis. De bediening was erg gastvrij. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader!

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

via social deal een 4 gangenmenu +amuze
Allemaal even heerlijk!
Spinaziesoep top,lamsvlees heerlijk.
ook de bediening zeer vriendelijk.
wij komen hier zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gangen menu gegeten, zowel vlees/vis als vegetarisch!!
Creatief, bijzonder lekker en gevarieerd, goede smaken en vriendelijk personeel...een echte aanrader! We gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!