“Wij hebben hier op 1 september”
Beoordeling van Vlaamse Goesting

Vlaamse Goesting
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Gulpen
Beschrijving: Vlaamse verwennerij & gezelligheid in Zuid-Limburg. Ons aanbod blijft nooit lang hetzelfde: elk seizoen staan er weer enkele nieuwe verrassingen voor u klaar. Voor een heerlijke & verrassende lunch of diner met een Vlaamse toets bent u hier aan het goede adres.
9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier op 1 september heerlijk gegeten met z’n vieren. Wij kozen een 3-gangen menu en het was een culinair genot, zowel de eend als de vis. De bediening was erg gastvrij. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

via social deal een 4 gangenmenu +amuze
Allemaal even heerlijk!
Spinaziesoep top,lamsvlees heerlijk.
ook de bediening zeer vriendelijk.
wij komen hier zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gangen menu gegeten, zowel vlees/vis als vegetarisch!!
Creatief, bijzonder lekker en gevarieerd, goede smaken en vriendelijk personeel...een echte aanrader! We gaan zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2020
17 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het coronatijdperk tot nu toe 4 keer een maaltijd afgehaald. Zonder uitzondering van uitstekende kwaliteit. De linguini met scampi, spinazie en pernodsaus was top. En ook de nagerechten waren erg lekker. Ik hoop snel weer eens aan te schuiven voor de echte restaurantervaring.

Datum van bezoek: mei 2020
9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Social Deal hebben dit restaurant bezocht. We waren zeer positief verrast. Het menu was zeer lekker. We zullen zeker terug komen. Ook zonder social Deal vouchers :)

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Vlaamse Goesting bekeken, bekeken ook

In Vlaamse Goesting geweest? Deel je ervaringen!