ZenHotels.com
CheapTickets
Snaptravel
StayForLong
Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Hele mooie locatie, dicht bij de heide. Het is ook een heel rustig park.
Het huisje deed heel erg onder aan de verwachtingen. Zorg dat je alles zelf bij hebt wat je denkt dat je nodig hebt!
De basis dingen zoals bijvoorbeeld een koekenpan of een kurkentrekker zijn niet aanwezig.
Daarnaast als je van uitslapen houdt is dit niet de plek voor jou, in de slaapkamers hangen geen gordijnen. Er hangen enkel jaloezieën maar die hadden ze net zo goed niet kunnen ophangen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 10 november 2020

Hadden 2 huisjes geboekt met 8 personen maar ivm met corona mocht dat niet. kregen van Europarcs gratis 2 extra huisjes aangeboden alleen de schoonmaakkosten moesten betaald worden . echt top service.
De vier persoons huisjes waren echt mooi waarschijnlijk pas gerenoveerd.
Het 6 persoons huisje waar wij in zaten was niet echt schoon.
Bij vertrek zeiden ze aan de receptie ook dat het op de nominatie stond om gerenoveerd te worden is ook hard nodig.
Ondanks dat een heel fijn verblijf gehad super locatie zo de hei op met de hond en de alsi op de hoek voor verse broodjes smorgens.
komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 8 september 2020

Recensie gebaseerd op 6 volwassenen + 2 baby's in 10p huisje.

- Het huisje was ronduit smerig. Er is in weken niet schoongemaakt of met de ogen dicht (koffievlekken in het gordijn, op de grond, stof in de badkamers, haren in bed, etc.)
- De bank (die de halve woonkamer in beslag neemt) was dermate stuk dat we er geen gebruik van konden maken.
- Een strip van een douchedeur in een van de badkamers lag over de wastafel bij aankomst.
- De WC rolhouder was opgehangen zonder enige spijkers/schroeven oftewel onbruikbaar. Zodra je deze vastpakte had je hem in je hand.
- Stopcontact aan de muur in de woonkamer lag open (levensgevaarlijk voor kinderen)

En het meest kwalijke is dat we hier een klacht over hebben ingediend op de dag na aankomst voor 12:00 uur zoals gevraagd, we hier over teruggebeld zouden worden en dat nooit is gebeurd. Daarnaast heb ik van de organisatie een mail ontvangen met daarin een enquête over mijn bevindingen. Hierin dezelfde informatie als hierboven gegeven en nooit wat over gehoord.

Kamertip: Kies een ander park, zijn er genoeg!
Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk huisje geweldige sfeer en in de bloedhete weken heeeeel fijn om een krachtige en stille airco te hebben. Huis nummer 82 is een absolute aanrader met een unieke ligging op de helling. Prachtig uitzicht en heel veel privacy. Prima voor wel 7 mensen. Leuke uitvals basis voor Maastricht, Monschau, Aken, Luik, snowworld, Gaia Zoo etc.. echt top!

Beoordeeld op 17 augustus 2020

Prettig gesitueerd tegen een heuvel met klein zwemmeer centraal. We hebben het geluk op het uiterste pintje tegen de heuvel te zitten. Mooi uitzicht op het meer en veel privacy.
Verblijf is mooi en ruim. Poetsen mag wat beter, evenals het tuinonderhoud. Niettemin: mooi verblijf op prachtige locatie.
Receptie ontvangst was erg correct en uiterst vriendelijk en begripvol. Prima!
Jammer dat de bistro vreemde openingstijden hanteert in het hoogseizoen. Ik had na inchecken (ma.) immers graag wat Mooie biertjes genoten op het terras.