“Gezellig”

Byzantium
Geclassificeerd als nr. 6 van 38 Restaurants in Brunssum
Keukens: Grieks
28 september 2020 beoordeeld

Restaurant Byzantium hebben we tweemaal bezocht omdat het prima beviel. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De menukaart veelzijdig. Het eten is er echt heerlijk. Ook de saladebar is ruimschoots gevuld. De inrichting is gezellig.

17 september 2020 beoordeeld

We moeten ruim 1 uur wachten op ons eten .Het vlees was rauw .Ik had er een foto van gemaakt .Dat de eigenaar schrok er van . We kregen nu het eten van een andere tafel .Hier komen wij dus nooit meer .

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is lekker voor een goede prijs. Het is ook te proeven dat het eten ook vers is. Wij eten er regelmatig.

Datum van bezoek: maart 2020
6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde reserveren. Kreeg een meneer aan de telefoon die vroeg of we vaker in het restaurant kwamen. Dat komen wij niet aangezien wij hier op vakantie zijn. Er was dan geen plaats. Erg vreemd dat je nieuwe klanten geen kennis laat maken. Ik ben hier nog even maar ga zeker niet na sit restaurant.
Niet klantvriendelijk

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier goed gegeten. Hele lekkere calamari's, glaasje ouzo vooraf, garnalen op zijn Grieks, plezierige bediening

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Byzantium bekeken, bekeken ook

In Byzantium geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.