Beoordeeld op 3 juni 2020

Samenvatting, voor de luie lezer: voor de prijs (met 50% korting) mogen we niet klagen. Vriendelijk personeel, mooie ligging en goed potentieel. Denk eraan dat het zomers heel erg heet wordt met weinig tot geen verkoeling. Ook worden de huisjes snel warm. Schoonmaak liet te wensen over. Opbergruimte is soms wat beperkt.

Met de huisjes zelf is weinig mis. Houd rekening dat er wel wat weinig opbergruimte is. Een kast voor twee personen, maar voor bijvoorbeeld eten en andere zaken is het soms behelpen.

Huisjes liggen prima en ruim uit elkaar. Eenvoudige tuinset, parasol en fijne gladde tegels waar je soms mee wil knuffelen. Let erop dat sommige huisjes alleen via een trap bereikbaar zijn (rolstoelgangers). Wij zaten er met een leuke korting (50%) en mogen dus eigenlijk niet klagen. Alle huisjes zijn gelijksvloers.

Het park is nog in aanbouw, zoals ook geadverteerd, maar persoonlijk weinig last gehad van herrie of anderszins. Gras maaien moet nou eenmaal ook gebeuren. De huisjes worden binnen wel heel snel, heel erg warm. Dus 25 graden + en windstil wordt het al snel niet meer leuk. Er hangt wel een airco, maar voor binnen zitten in de airco kan je beter naar kantoor. Dan is het maar hopen dat het zwembad snel klaar is.

Ook ligt het park dicht bij Maastricht-Aachen Airport. In de coronatijd valt het mee, maar als het weer wat aantrekt, kan dat zeker wel geluidsoverlast geven. Wij hebben maar drie vliegtuigen in totaal gehoord.

Personeel was vriendelijk bij aankomst en vertrek, verder niet nodig gehad.

Dan nu de redenen waarom drie sterren:
Huisje was alleen matig schoon gemaakt. Zwarte vegen op één bed, stof, vuil en viezigheid/etensresten in een aantal keuken kastjes en her en der op de vloer en achter de bank. Oven was vies. Douche was ook niet top. Niet fris, dus.

De ligging is op zich prima. Dichtbij Valkenburg, zat te doen in de buurt en op 10 minuten van Maastricht. Per auto of fiets dus prima. Wil je het echte Zuid-Limburg, met heuvels en (bijvoorbeeld) de sfeer van Slenaken, dan zit je al snel weer 20 minuten in de auto.

Al met al, prima prijs-kwaliteit verhouding. Maar wel nog wat aandachtspunten.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 5 november 2019

Toffe fietsvakantie en prachtige omgeving. Park nog niet afgewerkt maar mooie bungalows: tip, top. Een aanrader voor fietsers: kort bij Maastricht en Valkenburg. Wij waren met ons beidjes en dus meer dan ruimte genoeg; binnen alsook buiten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Het park is mooi gelegen. We hadden een mooi huisje aan de rand, het uitzicht was dus erg mooi. Het park is nog niet af. Dat wisten we. Veel faciliteiten zijn er nog niet.
Er is wel wat achterstallig onderhoud. Veel onkruid in de tuinen en de schoonmaak van het huisje liet te wensen over. Vieze WC, tandpasta in de wasbak, schimmel in de douche en vieze afzuigfilters. Dat moet beter.

Kamertip: Ieder huisje heeft een terras maar niet op alle terrassen is zon aanwezig. De huisjes aan de rand van het park hebben meer privacy.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Prachtige huisjes in een nog mooiere omgeving! Met 3 stelletjes (21 tm 26 jaar) hebben wij een weekend verbleven op resort mooi bemelen. Binnen een paar autominuten zit je in Valkenburg, Maastricht of ben je bij een super markt. Het huisje is van alle gemakken voorzien, goed schoon en ruim opgezet! Het huisje had 2X tweepersoonsbedden en 1X stapelbed. Eventueel groter huisje is qua bedden indien je met 6 volwassenen bent welaan te raden.

Wij komen 100% zeker terug & raden het iedereen aan!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 november 2018 via mobiele applicatie

Ons huisje zag er super netjes uit. Goede bedden en gelegen in een prima omgeving. Grote badkamer met een mooi ingerichte woonkamer. Genoten van ons weekend hier in bemelen.

Zeker een aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: november 2018