Beoordeeld op 5 augustus 2020

We zijn uitermate tevreden over het park en alles wat er bij hoort aan faciliteiten, animatie en horecamogelijkheden.
Wij hadden een top accommodatie, de animatie was super en de shows waren perfect. Het was zo goed dat wij direct weer hebben geboekt voor volgend jaar. Groeten fam. Keizer (198)

Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het park is leuk, ruim opgezet en schoon. Welkom was prima en personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ondanks een flink park niet het gevoel dat het heel druk is.

Animatie is erg goed geregeld en een feest voor jong en oud. Echt een leuk en goed team!

Faciliteiten zijn prima en zorgt voor vermaak voor allen; binnenbad, theater, zwemvijver, speeltuinen, kinderboerderij, restaurant, snackbar, fijn terras. Veel GLUTENVRIJE opties :)

We hebben de hele week fietsen gehuurd wat ook prima geregeld is. Niet te duur en fietsen zijn goed onderhouden en in goede staat. Leuk om de ouder/kind tandem te huren.

We verbleven in een 4 persoons wellness chalet. Prima chalet, schoonmaak moet absoluut beter; voornamelijk onder bedden en meubelen en bovenop kasten was al eventjes niemand geweest. Ik zou het park willen adviseren wat te investeren in kwalitatieve tuinmeubelen; deze waren in ons huisje van niet degelijke kwaliteit.

Als er iets stukgaat komt een vriendelijke medewerker het dezelfde dag nog oplossen. Service is echt prima hier?!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Wij zijn enorm teleurgesteld. Als zorgmedewerkers keken wij, na een zeer intensieve coronaperiode, enorm uit naar een midweekje bijkomen. Bij aankomst konden wij nog niet in de bungalow omdat de schoonmaak nog bezig was. Dit hebben wij wel gemeld bij de receptie, we konden koffie krijgen, maar die hadden we net op, dus daarvoor bedankt. Na een half uur wachten, mochten wij in onze bungalow. De bungalow was alles behalve schoon. Overal stof, spinnenraggen, vieze ramen vol kinderhandjes, deze zaten ook op de tv. Ook het gasfornuis was vies achter gelaten. En aan de klink van de wc deur zat opgedroogde ontlasting. Ook werd er in het huisje tegenover ons volop geklust, waardoor uitslapen er niet in zat. Deze vakantie heeft ons meer ergernis dan ontspanning gebracht. Helaas niet de vakantie waar we zo naar hebben uitgekeken.

Beoordeeld op 5 juli 2020

Mooi verzorgd park, schoon huis met genoeg ruimte, 2 badkamers. En vandaag die ontzettend leuke musical gekeken die op t Resort in de buitenlucht plaats vindt. En waarom is die musical nou zo leuk? Omdat t plezier ervan afspat! Kosten noch moeite zijn gespaard om een geweldige show op de planken te zetten. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 10 maart 2020

Slechte schoonmaak, vuil en vies onder de banken, slaapkamers stoffig en stofrag.
Inventaris.? Geen check geweest, veel stuk, los en of gammel. Pannen, bestek e.d.
Wasmachine deed 't niet, slang water was erafgehaald voor CV bijvullen?
Stofzuigers 2 stonken naar natte hond, en waren gevaarlijk, de snoeren stuk...
Vloerverwarming halve huis deed 't niet, stekker in meterkast was eruitgehaald?
Meterkast buiten niet op slot, veel lampjes in huis deden 't niet, of waren stuk.
Met klachten is niks gedaan, had u meteen moeten aangeven bij aankomst was het antwoord, er komt geen restitutie of tegoedbon, staan nergens voor open.....

Kamertip: De gekoppelde bungalows zijn perfect voor grote groepen, als alles perfect is!
Datum van verblijf: februari 2020
Roompot Vakanties, Eigenaar van Resort Arcen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Bedankt voor je review!
Wat jammer dat je vakantie niet helemaal was wat je had gehoopt!
Namens Roompot Vakanties bieden wij hiervoor onze excuses aan. Jouw mening gaan we dan ook oppakken met de parkleiding van Resort Arcen.
Zulke situaties willen we voorkomen!

Groetjes,
Cynthia