eDreams
Orbitz.com
Priceline175 US$
Agoda.com175 US$
Beoordeeld op 3 juni 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel met gratis eigen parkeerruimte voor auto & (electrische) fietsen. Vriendelijke bediening, lekkere menu’s.
Ontbijtbuffet met ruime keuze, lunch & diner op het buitenterras kunnen nuttigen vanwege het perfecte weer.
Gelukkig maar, want als we het ontbijt op de kamer hadden moeten nuttigen (corona) dan was de
kamer te klein geweest en de trap op met je dienblad zou dan ook een dingetje geweest zijn.
Voor diner tijdig reserveren als tip, maar dit vanwege corona sluitingstijd van 20:00
Kamer is voorzien van alle luxe. Alleen geen ruimte om de koffer uit te stallen. Dan maar improviseren
of koffer uitladen en kleren ophangen. Mooi centraal gelegen als uitvalsbasis om de omgeving per fiets te verkennen.

Datum van verblijf: mei 2021
Ger Peters, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dank u wel voor uw verblijf en uw reactie! Fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en dat u heerlijk buiten heeft kunnen eten. Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Alles was fantastische geregeld ontbijt op de kamer en diner op de kamer of terras bediening was geweldig eten super goed groot compliment ga zo door door de corona is alles goed geregeld ik kom er aan jaren met me vrouw voel als thuis sfeer goed.

Datum van verblijf: mei 2021

Dank u wel Cor! Fijn dat u het ondanks de coronamaatregelen toch helemaal naar uw zin heeft gehad. We prijzen ons gelukkig met trouwe gasten zoals u! Dus graag tot ziens!

Beoordeeld op 5 mei 2021

Super lief personeel, mooie kamer, heerlijk bad en regendouche, lekker eten en fijn terras, we komen graag terug! Mooi uitzicht over de Maas, we hadden begane grond geboekt maar na telefoon Maasparel eerste verdieping gekregen, ontbijt werd mee geholpen te dragen naar de kamer zo ook het diner en lunch.

Datum van verblijf: mei 2021
Ger Peters, Eigenaar van Hotel de Maasparel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2021

Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad in Maasparel Next Door! Dank je wel voor jullie bezoek en de leuke reactie en graag tot ziens!

Beoordeeld op 3 mei 2021

Prima hotel, gerund door de 4de generatie. We verbleven in Maasparel Nextdoor. Dit is een nieuwe dependance aan de overkant van de weg waar het hotel en restaurant zijn gevestigd. Deze dependance heeft kamers met een balcon met prachtig uitzicht over de rivier de Maas.
De service is vriendelijk en attent.
Het eten is geen culinair hoogstandje, maar wel erg goed. Alles vers en prima bereid. Door Corona moesten we eten op de kamer met ons fraaie uitzicht.
De moderne kamer heeft geen afgesloten badkamer en toilet. We wisten dit. Toch zou een afgelosten toilet toch wat plezieriger zijn.
3 prima nachten gehad in deze mooie Nederlandse omgeving.

Kamertip: Neem een kamer met balcon. Prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: mei 2021

Leuk dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in een van onze Maassuites! Dank u wel voor de mooie beoordeling. We hopen u nogmaals in De Maasparel te begroeten!

Beoordeeld op 23 april 2021

Wat een service en een geweldige bediening.
We hadden een maassuite kamer in een woord geweldig!!!
Eten was top!!
We komen zeker vaker hier terug.
Omgeving was ook prachtig.
Mooie fietstocht gemaakt langs en in de Maasduinen.

Datum van verblijf: april 2021

Dank u wel voor de enthousiaste reactie! Fijn dat u een geweldig verblijf had. Graag tot een volgende keer!