Beoordeeld op 6 maart 2020

Prachtig entree,ontbijt zeer goed,ruime keuze. Kamer zeer goed op toilet na in mijn ogen niet Voor mijn dochter. Vriendelijk personeel.behulpzaam. Zou het zeer zeker aanbevelen bij andere. Volgende keer maak er een heel weekend van

Beoordeeld op 6 maart 2020

Hall d'entree mooi, restaurant goed en gezellig. Hotel in een ander gebouw, je moet de kou in, en een hele lange gang doorlopen,Het gebouw heeft niet dezelfde standing.
Kamer ruim en netjes.
De omgeving niet erg inspirerend.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 maart 2020

het is heerlijk vertoeven in dit prachtige hotel.
de kamers zijn zeer ruim en netjes
de badkamer is mooi en ruim
je kunt van hier uit alle kanten op zoals b.v Groningen.
Het ontbijt is super goed en lekker.

Beoordeeld op 2 maart 2020

Helaas heel veel honden wat overlast gaf in de avonduren en de zeer vroege ochtenduren. Vraag na of er al veel boekingen met honden zijn voordat je definitief boekt. Het was voor ons en meerdere gasten zeker niet prettig.

Beoordeeld op 2 maart 2020

Prima locatie, niet ver van de stad Groningen en een mooie uitval basis om te gaan fietsen. Vriendelijk personeel , goed ontbijt maar de kamers en enkelen andere dingen zijn wel aan vervanging en renovatie toe maar daar zijn ze nu volop mee bezig.