“Lekker lunchen”

Geclassificeerd als nr. 7 van 34 Restaurants in Wijchen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig terras .
Zeer vriendelijk personeel .vlotte bediening
En heerlijke lunch gerechten .
Goede prijs voor lekker eten
Kom zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2de kerstdag weer genoten van een kerstbrunch met de familie, gerechten waren weer lekker vers en goed op smaak.

Datum van bezoek: december 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Een prima buffet met vele keuzemogelijkheden. Dit t.g.v. een 40 jarig huwelijksfeest.
Een pluim voor de kok en het bedienend personeel..

Datum van bezoek: oktober 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de avond spontaan bij Sterrebosch gaan eten.
Wat opviel was de locatie van het terras. Leuk straatje en gezellig terrasje.
De bediening was heel netjes en correct. Dit maakte misschien dat ik te hoge verwachting had van het gerecht.
Ik heb de mixed grill spies gehad. Het opdienen zag er goed uit. De spies hing boven het bord.
Bij de eerste hap was er helaas teleurstelling. Het vlees was gewoonweg niet lekker.
Te vet, te droog, te taai.. alles kwam voorbij.
Advies: bediening houden. De kok ontslaan...

Datum van bezoek: augustus 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Sterrebosch is een locatie die al tientallen jaren bestaat als feestlocatie. Sinds een aantal jaren, na de laatste verbouwing is het bruine café veranderd in een stijlvol en sfeervol restaurant. Dinsdag jl. zijn wij met onze volwassen kinderen daar naartoe gegaan om scampi’s te eten in het kader van ‘all you can eat’. De bediening was bijzonder vriendelijk, het voorgerecht voortreffelijk en de scampi’s smaakten eigenlijk ook prima. Toch zou ik dit niet veel vaker doen. Leuk en lekker maar dan voor één keer. Dit heeft niets met de locatie en / of ambiance te maken. Puur het geklooi met die beesten.
Verder biedt Sterrebosch veel meer voor de fijnproevers. Dat is voor een andere keer.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Sterrebosch bekeken, bekeken ook

In Sterrebosch geweest? Deel je ervaringen!