eDreams
Agoda.com184 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 5 februari 2021

Heerlijk een nachtje geslapen bij de Sterrenberg. Alles was perfect geregeld met het diner en het ontbijt op de kamer. We hebben heerlijk gegeten en het was allemaal ruim voldoende. De kamers zijn modern, gezellig en mooi afgewerkt. De volgende dag hebben we nog lekker gewandeld op de Veluwe. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2021
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2021

Beste Marijn,

Wat een fijne review! Hartelijk dank! We vinden het fijn dat jullie in deze rare tijd, toch een leuk uitstapje naar de Veluwe hebben gehad.
Mochten jullie hier nog eens naar toe willen, onze deuren staan altijd open!

Team Hotel de Sterreneberg

Beoordeeld op 23 januari 2021 via mobiele applicatie

Een nachtje tijdens Covid tijd in het hotel geslapen met het Cepes arrangement. Is geweldig. Er staat een tafeltje gedekt op je kamer, je krijgt een dienblad vol met tapa achtig eten bij de deur van je kamer. s’Ochtend een lekker ontbijt dienblad ook weer afgeleverd. Mooie schone en ruime kamer, lekker ruim bed.
Goede aanrader om eens een nachtje uit te zijn, op de Veluwe.

Datum van verblijf: januari 2021
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2021

Beste Paul,

Hartelijk dank voor deze review! Het doet ons goed te lezen dat we zelfs in dit soort tijden, het gasten naar de zin kunnen maken en onze ideeën over een fijn verblijf toch kunnen overbrengen.
Ontzettend bedankt dat u uw mening hier deelt en hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen in Otterlo!

Groet,

Beoordeeld op 12 januari 2021 via mobiele applicatie

Het “non-COVID arrangement” in de Sterrenberg is ons uitstekend bevallen. Fraaie vernieuwde kamer naast het zwembad. Dus op reservering samen baantjes trekken en chillen in de geriefelijke rustruimte. Vervolgens een overdadige diner-box op de kamer waar al een kaarsje op de gedekte tafel stond. En zelfs een kaartje met tips om de romantische sfeer nog verder te verhogen. Wat ons betreft is dat uitstekend gelukt! Na een uitgebreid verrukkelijk ontbijt vanaf de serveertafel hebben we met tegenzin de kamer verlaten. Veel lof voor kok Robert + het hele Sterrenteam✨✨

Datum van verblijf: januari 2021
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2021

Beste meneer Gerbrand,

Wat worden wij hier blij van! Hartelijk dank voor deze fantastische review!
Het zijn voor ons zware tijden en proberen we onze gasten zo goed mogelijk in de watten te leggen, dit soort berichten laten zien dat we goed bezig zijn. Hartelijk dank hiervoor!

We zullen de complimenten voor de keukenbrigade en het Sterrenbergteam delen!

Groet, Sterrenberg Team

Beoordeeld op 1 december 2020 via mobiele applicatie

Absolute aanrader voor een relaxt weekendje of weekje weg. Modern afgewerkte ruime kamers met goede bedden !!! Verder vriendelijk personeel, uitgebreide moderne wellness en culinair top eten in restaurant Cèpes.

Datum van verblijf: december 2020
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2020

Beste gast,

Wat een heerlijk review om te lezen! Hartelijk dank!
We hopen u in toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen!

Beoordeeld op 4 november 2020 via mobiele applicatie

Hotel met vriendelijke ontvangst, mooie, grote kamers. De kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Gebruik gemaakt van de Welness die ook schoon en goed verzorgd was. Top ontbijt, aangepast aan corona regels. Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2020
Hotel de Sterrenberg, General Manager van Hotel de Sterrenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review!
We kijken uit naar uw volgend bezoek, tot dan!