Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
bezoek

in het museum was een wisselende expositie. we werden opgevangen door een hoste die een goede ... meer lezen

Beoordeeld op 16 januari 2020

Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 47 beoordelingen

Beoordeeld op 8 februari 2020 via mobiele applicatie

Een heel leuk, klein museum wat zich volledig richt op de kunst die in de regio gemaakt is. Super enthousiaste vrijwilligers met echt hart voor de kunst, de kunstenaars en de historie van hún kunst. Mede daardoor veel geleerd over deze aparte stroming in de Nederlandse kunstgeschiedenis.

Wij hadden daarnaast het geluk 2 bijzondere tentoonstellingen mee te pakken: Andries van der Beek en Pictura Veluvensis.

Echt een bijzonder museum en een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 16 januari 2020

in het museum was een wisselende expositie.
we werden opgevangen door een hoste die een goede uitleg gaf met betrekking tot de expositie

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Op een regenachtige dag het museum bezocht. Vriendelijke suppoosten, interessant om de geschiedenis middels lokale schilderijen van het kunstenaarsdorp Nunspeet te ontdekken

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtige tentoonstelling gezien van Briet in noord Veluws museum. Een absolute aanrader. Hele aardige vrijwilligers die ons alles vertelden

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie tentoonstelling gezien van schilderij door Arthur Briët.
Knappe kundige kunstenaars die de omschrijving van " Rembrandt van de Veluwe " meer dan eer aandoet.
Leuke museum winkel aanwezig waarin de mooie kunst kaarten goed vertegenwoordigd zijn.

Datum van activiteit: augustus 2019