93 US$
Travelocity
Expedia.com93 US$
Orbitz.com
5 weken geleden beoordeeld

Beetje gedateerd maar niets mis mee.
Zwembad en fitness aanwezig en het avondeten is echt heel erg lekker.
Ontbijt is goed, een hele ruime keuze, alleen voor rolstoel of rollator gebruikers moeilijk bereikbaar.
Ontvangst was erg goed, personeel is vriendelijk.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Alexander Neervoort, Guest Services / Front Office van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste JolandaRB,

Dank u wel voor uw verblijf en het plaatsen van deze review.
Goed om te zien dat u heeft kunnen genieten van uw diner, uw compliment zal ik zeker delen met onze keukenbrigade.
Mocht ik verder nog iets voor u kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit meegemaakt,super aangename en vriendelijke ontvangst aan de receptie, uiterst behulpzaam.
Mooie lokatie, mooi hotel, voldoende parking, mooie fietsstalling.
Allen zeer tevreden.
Prachtige fietsroute beschikbaar in het hotel.

Beste DFAVDM,

dank u wel voor deze mooie review over uw verblijf.
Wat fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten van het hotel en de omgeving.

Ik hoop u snel weer te mogen begroeten in NH Sparrenhorst.

Beoordeeld op 11 augustus 2021

Voor 140 euro per nacht verwacht je toch wat meer dan een oude badkamer die naar riool ruikt, vieze vloerbedekking, behang dat eraf bladdert en bedden waardoor je de veren voelt. Wij hadden een kamer met uitzicht gekozen. Op de site staan alleen badkamers afgebeeld waarin een bad zat. Onze badkamer zijn wij op de site niet tegengekomen. Geen bad en ouderwets. Dit bij de balie gemeld en omdat ze helemaal vol zaten kon er niet geswitcht worden. En dat snap ik maar er werd ook niks gedaan om te compenseren. Ja de medewerker zei: je kan altijd nog naar het zwembad. Maar surprise surprise, die zat al helemaal vol elke dag. Als het hotel een stuk goedkoper was geweest had ik het zeker begrepen maar voor deze prijs vind ik het toch een beetje vreemd dat de kamer er zo oud uit ziet.

Beste SimbaMoes,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bevindingen over uw verblijf.
Mijn excuses dat wij niet aan uw wensen hebben kunnen voldoen.
Graag zou ik met u in contact komen om uw opmerkingen te bespreken.

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Een goed hotel om in te verblijven,
Bij "problemen" zal door het personeel zeer zeker worden meegedacht om een oplossing te vinden.
In mijn geval was ik niet geheel tevreden over de geboekte kamer, samen met het personeel werd een oplossing gevonden voor mij.

• Reistype: Reisde alleen

Beste Jan P,

Hartelijk dank voor uw verblijf in NH Sparrenhorst en het plaatsen van een review hierover.
Wat fijn om te zien dat u heeft kunnen genieten en dat er werd meegedacht om tot een oplossing te komen.
Graag zie ik u weer terug.

Beoordeeld op 4 augustus 2021

Kamer (superieur) was goed, echter het balkon was een frans balkon.
Schoonmaken kamer was slecht. Ook werd er op geen enkele dag de toiletartikelen aangevuld.
I.v..m. corrona waren in het restaurant en het "grande café" onvoldoende zitplaatsen. In de algemene ruimte stonden hier en daar zitjes met een tafeltje. Dit is met de 1 1/2 meter eenvoudig uit te breiden, opdat de gasten bij aankomst in de middag en in de avond na het diner nog gezellig kunnen drinken. Jammer, een gemiste kans tot nu toe.

Datum van verblijf: juli 2021

Beste grmaas,

Via deze weg wil ik u bedanken voor uw verblijf en het plaatsen van uw bevindingen hierover.
Mijn excuses dat wij niet geheel aan uw wensen hebben kunnen voldoen.
Hartelijk dank voor uw tip over de extra zitplekken, dit ga ik opnemen met onze f&b manager.