Beoordeeld op 19 februari 2020

Zeer tevreden ontbijt ook erg goed ook de inrichting was gezellig de koffie apparaat was zeer goed bediening was ook correct. Ook was er in begin ontbijt
Een kok was er ook. zeer ruime openingstijden..

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 14 februari 2020

Mooie ligging van het hotel. Heerlijk om lekker te kunnen ontspannen. Fijn zwembad. Lekker ontbijt en heerlijk eten in het restaurant. Hotel ziet er goed uit met schone kamers en tijdens ons verblijf was het aangenaam rustig in het hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sparrenhorst, Front Office Manager van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Beste Robbert_9z,

Dank u wel voor uw verblijf en de tijd om deze review te schrijven.

Goed om te lezen dat u heeft kunnen genieten van het hotel en onze faciliteiten.
Ik zal uw complimenten zeker delen met mijn collega's.

Graag zie ik u weer terug in NH Sparrenhorst.

Beoordeeld op 27 januari 2020

Dit hotel kan ik echt aan mensen aanraden. We zijn er al drie keer geweest en alle keren
genoten. Prima kamer en uitbreid , tot 12 uur, ontbijt. En voor ons als NH Rewards leden
een lazy Sunday checkout tot 17:00 mogelijk. Lekker wandelen in de omgeving!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sparrenhorst, Front Office Manager van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Beste 8dg,

dank u wel voor deze mooie review over uw verblijf in NH Sparrenhorst.
Goed om te lezen dat u alle keren heeft kunnen genieten van ons hotel en faciliteiten en uiteraard de omgeving.

Graag zie ik u weer terug.

Beoordeeld op 25 januari 2020

Het hotel is redelijk ruim opgezet en een groene omgeving en op loopafstand van het centrum.
Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
De kamer is wat rommelig met niet bij elkaar passend serviesgoed.
Ons uitzicht was recht op een andere hotelkamer.
De matrassen zijn redelijk hard.
Het hotel is ontzettend gehorig.
Het ontbijt is erg goed verzorgt en wordt voldoende aangevuld. De tijden van ontbijt zijn lekker ruim (voor de uitslapers).
Er is een fitness ruimte, deze is echter superklein, wel netjes.
Ver is er een zwembad en ook nog een afsluitbare fietsenstalling.

Datum van verblijf: december 2019
Sparrenhorst, Front Office Manager van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beste Dehotelman,

hartelijk dank voor uw verblijf en de genomen moeite om hier een review over te plaatsen.
Goed om te lezen dat mijn collega's u zo goed en vriendelijk mogelijk hebben geholpen.
Wij hebben kamers beschikbaar die op de bossen uitkijken, mocht u een volgende keer liever zo'n kamer willen hebben dan kunnen mijn collega's van de receptie u verder helpen. Tevens hebben wij toppers beschikbaar voor op de bedden, deze kunt u altijd uitvragen.
Ik zal uw complimenten met betrekking tot het ontbijt delen met mijn collega's.

Graag zien wij u weer terug.

Beoordeeld op 7 januari 2020

een heerlijke kamer in een mooi hotel; fijne omgeving om te wandelen. Fijn zwembad en sauna. Heel vriendelijk personeel, uitstekende service. Op zondagavond heel stil en rustig in het hotel, een oase voor ons als westerlingen. Verwarming mocht iets hoger.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sparrenhorst, General Manager van NH Veluwe Sparrenhorst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Ik zal uw complimenten overbrengen aan het team en we zien u graag weer terug