“Rustig heerlijk gegeten met mijn gezin”
Beoordeling van Herberg Nuwenspete

Herberg Nuwenspete
Geclassificeerd als nr. 12 van 38 Restaurants in Nunspeet
15 maart 2020 beoordeeld

Goed gegeten grote porties en lekker bereid ook voor onze dochter was er genoeg te kiezen. Mooie omgeving in het bos zeker nog eens de moeite waard om heen te gaan

Datum van bezoek: maart 2020

27 december 2019 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten. Een heel gezellig restaurant! Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is niet heel speciaal. De soep was lekker, het hoofdgerecht (tournedos en kipsate) was goed, maar de porties stonden in mijn beleving niet helemaal in verhouding tot de prijs, en waren ook niet heel bijzonder, waar je toch wel op hoopt als je in een restaurant gaat eten. Het interieur is mooi, en doet gezellig aan.

23 november 2019 beoordeeld

Op een avond gegeten met 6 personen, online reservering verliep prima en snel en een dag ervoor een keurige herinnering. Leuke zaak en op de donderdag helemaal vol dat is al een goed teken. correctie bediening en een goede kaart. kwaliteit van het eten was goed en ruim voldoende. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke knusse locatie. Erg lekker gegeten met z'n tweeën. Eén klein minpuntje: de tafels staan best dicht op elkaar, waardoor (aangezien het druk was) we elkaar slecht konden verstaan.

Reizigers die Herberg Nuwenspete bekeken, bekeken ook

In Herberg Nuwenspete geweest? Deel je ervaringen!