Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk uitje!!

Een leuke tour gemaakt met de Vespa na aanleiding van een stukje in de Libelle editie Italie ... meer lezen

Beoordeeld op 18 augustus 2020
B4927GNdaniellev
Geweldige tour met de Vespa Elettrica!

Een fantastisch half dagje getourd met de Vespa Elettrica. Goede en enthousiaste uitleg gehad over ... meer lezen

Beoordeeld op 16 augustus 2020
CJB202007
Lees alle 30 beoordelingen

Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

In juni met het gezin en aanhang een dag wezen scooter en op de Veluwe.
Een enthousiast ontvangst, duidelijke uitleg met keuzeroutes op de Tomtom
Genoten van de Veluwe op de scooter.
Wij waren met z'n 8en en hadden 4 scooters

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 10 mei 2020

Twee jaar geleden kwamen wij voor het eerst in aanraking met Veluwe Vespa Tours. Toen hebben wij gebruik gemaakt van een reguliere gemotoriseerde Vespa. Op zaterdag 9 mei hadden wij opnieuw een Vespa gereserveerd. Deze keer de elektrische. Spannend, want wij waren de eerste reguliere huurders. Het was een groot succes. De natuur op en rondom de Veluwe is prachtig. Met een elektrische Vespa mag je overal rijden waar ook fietsers zijn toegestaan. Dat betekent dat je door het bos mag, over onverharde paden en langs zandverstuivingen. Dit in combinatie met een grote dosis rust, maakte het voor ons een geweldige dag.

Als jij op zoek bent naar een dagje relaxen in de Nederlandse natuur, maar toch een klein beetje actief wilt zijn, huur dan een elektrische Vespa!

Datum van activiteit: mei 2020
Beoordeeld op 25 september 2019

In onze vakantie een middagje wezen scooteren. Hartelijk ontvangen en super mooie nette scooters. Bijkomend voordeel was dat we konden beschikken over navigatie op de scooter met vooraf ingestelde routes. Erg prettig. En we kregen de borg gelijk teruggestort. Wij raden deze scooter verhuur erg aan en de 5 sterren zijn dik verdiend.

Groeten van 2 dames uit Zwolle

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Samen met mijn vriendin een scooter gehuurd. Vooraf al een goede en heldere communicatie en goede uitleg voor vertrek van hoe de scooter werkt! Leuke eigenaar met een hart voor hun hobby. Zeker een aanrader! Met een aantal variërende routes is er keuze voor iedereen. Kortom een hele leuke dag gehad mede door dit mooie bedrijf.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Bedankt voor jullie uitgebreide uitleg en vriendelijkheid. De picknick mand met inhoud was ook heerlijk. Zeker een aanrader !

Datum van activiteit: augustus 2019