“Ons favoriete restaurant!”

De Verrassing
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Lunteren
Keukens: Internationaal
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete restaurant! Nergens kunnen wij zo lekker eten als bij de Verrassing. Wat ons betreft een dikke aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020

25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lange tijd weer bij De Verrassing gegeten op een warme zondagavond. Was erg rustig, genoten van heerlijk ‘hapjes’ menu. Kwalitatief erg goed en lekker. Fijn dat we mochten afwijken van het menu en het appeltaartje op initiatief van de eigenaar mochten vervangen door verse aardbeien met ijs.

Bediening correct en hartelijk. Was genieten voor een goede prijs.

10 juni 2019 beoordeeld

Altijd heerlijk eten! Goede prijs/kwaliteitems. Afhaalmenu vroege vogel ook ideaal. Lekker en genoeg eten, dezelfde kwaliteit voor een goede prijs, wat je gewoon lekker thuis kan opeten.

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat te zeggen over de Verrassing in Lunteren?
Super bediening, elk gerecht voortreffelijk, aanpassingen in de menu’s? Het kan! Een uitgebreide kaart, moeilijk te kiezen, maar alles zó super, écht een aanrader....

9 april 2019 beoordeeld

Iedere jaar met ons jubileum komen we terug bij dit restaurant. Heerlijk om onszelf te laten verrassen met de heerlijkste gerechten. Super service, onwijs lekker eten en een echt gezellige avond in het centrumpje van Lunteren. Restaurant is zeer smaakvol ingericht, kleinschalig en knus. Bediening is vriendelijk en geeft een zeer welkome indruk. Echt een aanrader om je culinair (en niet te duur) te laten verrassen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die De Verrassing bekeken, bekeken ook

In De Verrassing geweest? Deel je ervaringen!