Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooie kamers, prima ontbijtbuffet, bedden van goede kwaliteit en het sanitair deed hier niet voor onder m.a.w. kwaliteit voor een goede prijs de dame achter de receptie was super vriend zoals het hoort.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 december 2019

Het hotel ligt in een mooie omgeving. Kamers zijn toch wel verouderd, badkamer is zeker toe aan een renovatie. Mooie nieuwe frisse kleur zou niet misstaan.
Ook badhanddoeken met gaten, rafels, kapotte lampen, zonde. En dan de papieren bekertjes in de badkamer, jammer.
Had meer van dit hotel verwacht.

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

De kamer was groot en van alles voorzien (tv, koelkastje, douche, föhn)
De badkamer was niet schoon en het tweepersoonsbed waren twee losse bedden.
Dat viel ons erg tegen.
De bar was goed. Goede bediening.
Helaas stond de schoonmaakster om 10uur aan de deur, terwijl de uitchecktijd 11uur was, dus altijd even t kaartje aan de klink hangen.

Beoordeeld op 30 december 2019

We verbleven hier met onze 2 kinderen het weekeinde tussen kerst en nieuwjaar. Het onthaal was warm en hartelijk, door een zeer vriendelijke en professionele receptiemedewerkster. We waren iets te vroeg dus waren onze kamers nog niet klaar, maar even wachten in de bar bleek best gezellig.
De kamers waren een beetje gedateerd qua inrichting, maar alles was in orde en smetteloos schoon. Een tip voor het hotel zou wel zijn om enkele stopcontacten extra te voorzien (in onze moderne tijd met vele opladers toch wel nodig) en om enkele sterkere lampen in de fittingen te draaien.
Vrijdagavond dineerden we in het restaurant. Alweer zeer vriendelijke en vlotte bediening. De maaltijd op zich was redelijk eenvoudig, maar wel lekker klaargemaakt.
De ligging van het hotel is goed, met verschillende wandel- en uitstapmogelijkheden in de nabije omgeving. Het is ook vlot bereikbaar en men is snel weer terug op de autostrade.
Kortom: volgens mij een aanrader voor mensen die tevreden zijn met basiscomfort. Prijs-kwaliteit zeker heel goed.

Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Prachtige omgeving en leuk opgezet park, lijkt eerder op vakantiepark dan hotel. Inchecken en uitchecken gaat ontzettend langzaam. We hebben ruim een half uur gewacht op onzer beurt, terwijl er maar 1 persoon voor ons was. Alles gaat zeer traag en inefficiënt.
Kamer was echt zeer verouderd. Hele vieze (vlekken) vloerbedekking. Ksn echt niet meer. Maar ook de buitenkant van de verblijven is ontzettend slecht onderhouden, echt ontzettend zonde dat het zo vervallen is. Zwembad ook zeer verouderd en smoezelig allemaal. Vieze muffe lucht hangt er bij het zwembad. Restaurant was goed, bediening prima. Bowlingbanen heel leuk. Ontbijt erg lekker. Het is echt zo ontzettend jammer. Dit hotelpark kan echt geweldig zijn, maar dan had men het wel al jaren geleden moeten onderhouden en vernieuwen.