“Super”
Beoordeling van Brasserie Délicat

Brasserie Délicat
Geclassificeerd als nr. 11 van 16 Restaurants in Hoenderloo
Beschrijving: Wat ons bijzonder maakt? Brasserie Délicat is een brasserie met nét even dat extraatje in de sfeer die u voelt en proeft. Hier ligt de focus op culinaire kwaliteit en duurzaamheid. Je kan hier heerlijk lunchen, brunchen of dineren. Ga je toch liever voor een kop koffie of een borrel? Geen probleem! Dat kan hier ook!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een moderne uitstraling. Vriendelijk personeel. Wij hebben hier een keer geluncht en gedineerd. Beiden waren erg lekker. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021

9 augustus 2021 beoordeeld

Wij hadden een zeer vriendelijk (jong) meisje in de bediening. De ambiance in het reataurant is prima, het was erg gezellig en we hadden een gezellige hoge tafel. Het eten was uitstekend, perfect gebakken biefstuk en mijn vrouw had een Stoofpotje waar wij zeker voor terug zouden komen. Helaas staat deze niet standaard op de kaart, maar wij hopen dat ze dat wel gaan doen. Ook voor kinderen een leuk basis menu met friet, een snack en wat appelmoes, voor een klein prijsje. Dus prima adres om lekker uit eten te gaan, geen tegenvaller.

31 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ingericht zowel buiten als binnen. Zeer leuke en vriendelijke bediening. Het eten was echt super lekker wij hadden de saté en spareribs beiden echte aanraders. Ook de salade was heerlijk vers met een heerlijk niet overheersend sausje.

19 juli 2021 beoordeeld

We zijn gisteren in Brasserie Delicat te Hoenderloo geweest. Wat een fantastische ervaring! De locatie, het terras, het vriendelijke personeel, het overheerlijke eten en drinken, haast te veel om op te noemen. Wij waren blij verrast, temeer omdat wij dachten dat de eerste eigenaresse er nog in zat.......Daar waren we nou niet erg over te spreken en reden jaren met een boog om het pand heen. Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en wat bleek: er zit een nieuwe eigenaar in! Deze mensen begrijpen echt waar het om gaat. Een niet al te grote kaart met 50 gerechten vaak onzinnige gerechten maar een selectie van tot in de puntjes verzorgde en bereide gerechten die voor mij een 10 verdienen. Elk item, van de mis-en-place tot het hoofdgerecht zelf is met zorg en een bijzondere twist, wat Delicat een eigen gezicht geeft, klaargemaakt en met dezelfde zorg en aandacht gepresenteerd. Ik heb door de jaren heen veel restaurants de revue zien passeren maar Brasserie Delicat heeft daarin een zeer bijzonder plekje in weten te veroveren. Hier gaan we beslist vaker komen en ons door alle gerechten opnieuw laten verrassen. We zullen ook zeker een bezoekje brengen bij de traiteur in Apeldoorn.

5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras, ook al was het dicht op de doorgaande weg, maar pal naast de ingang Hoge Veluwe Hoenderloo. Houten tafel met witte, gesteven servet! Lekkere veluwe salade met warme paddestoel, vijg en goed gevuld met noten en feta. Geen brood te zien, ook al werd dat vermeld maar lekkere friet. Sate was oké, maar niet bijzonder. Pluspunt; na vertrek werd de betreffende tafel echt goed schoongemaakt met papier en spray, top!!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Brasserie Délicat bekeken, bekeken ook

In Brasserie Délicat geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.