“In een woord fantastisch”
Beoordeling van Restaurant De Veluwe

Restaurant De Veluwe
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Hoenderloo
26 september 2020 beoordeeld

Wij hebben hier super gegeten . Personeel zeer attent en vriendelijk . Gerechten heerlijk en mooi opgemaakt . Een aanrader

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met oude vrienden heerlijk en gezellig gegeten . De bediening was uitstekend en de gerechten heerlijk en goed bereid. Kortom zeer geslaagd en aan te raden.

12 september 2020 beoordeeld

We hadden het viergangen verrassingsmenu.
Heerlijk. Vaker exclusief gegeten, maar dit restaurant komt op ons lijstje. Ongedwongen sfeer, vriendelijk en alert personeel en een uitstekende keuken. Hier komen we zeker terug.

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten en het was echt heel erg lekker! Echt een aanrader om hier te gaan eten, persoonlijk vind ik dat het restaurant wel wat sfeer mist, maar van het eten hebben we genoten! Bediening ook vriendelijk en oplettend.

29 augustus 2020 beoordeeld

Erg lekker gegeten. Wij hadden een verrassing menu. Was TOP !! Personeel erg vriendelijk. Aanrader om hier te eten.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant De Veluwe bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Veluwe geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.