Vandaag geopend: 09:30 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed

Zelfs nog een extra regencape meegekregen voor onderweg Jammer dat er onderweg geen horeca ... meer lezen

Beoordeeld op 10 mei 2021
Elleke T
Leuke tocht

Vriendelijk en behulpzaam personeel, leuke omgeving om met de e chopper te verkennen! Natuur is ... meer lezen

Beoordeeld op 28 augustus 2020

Meer info
vanaf 194,38 US$
Meer info
Beoordeeld op 14 mei 2021 via mobiele applicatie

Met de echopper de tour van 3 uur geboekt, een hele mooie route over de Veluwe.
Een groot minpunt vond ik echter dat we dus een tour boeken van 3 uur, die je eigenlijk binnen 2 uur rijd. Van te voren gevraagd of er speling was voor stops of pauze op een terras, dit was maar een kwartiertje werd er gezegd. Na dus de hele tocht, inclusief een kwartiertje pauze tussendoor gedaan te hebben, waren wij met 2 uur terug. Toen ik dit aankaarten was het enige wat ze zeiden " dan hebben jullie het snel gedaan". Van te voren duidelijk gevraagd of er speling was, dit was volgens hen zeer minimaal, en achteraf hadden we dus veel vaker kunnen stoppen en onze tijd en tour dus beter kunnen benutten, erg zonde! Met een eerdere tour in Harderwijk was de tour van 3 uur namelijk wel ècht 3 uur inclusief een kwartiertje rust.
Qua route zeker een aanrader, maar 3 uur heb je dus zeker niet nodig! Als je het wel doet, je hebt dus sowieso 45 minuten extra speling.
Personeel weet duidelijk niet hoe de route eruit ziet en is niet erg bekwaam in het voorzien van juiste informatie

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 10 mei 2021

Zelfs nog een extra regencape meegekregen voor onderweg
Jammer dat er onderweg geen horeca gelegenheid is

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 25 april 2021 via mobiele applicatie

Wat een leuke ervaring! Zeker een aanrader, denk wel aan handschoenen want in de wind is het best fris. Van de zomer gaan wij zeker nog een keer! Top geregeld.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 22 april 2021

Goede fietsen, leuke mensen en mooie omgeving! Een aanrader voor iedereen die met elektrische fietsen de Veluwe wil verkennen

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 28 februari 2021 via mobiele applicatie

Het is februari, ong. 10 graden met een heerlijk zonnetje. Daar gaan we een ochtend E-Fatbiken. Wat een feest. 3 uur zonder inspanning van de Veluwe genieten. Met 'choco to go' onderweg. Allemaal enorm enthousiast en zin in een volgende keer.

Datum van activiteit: februari 2021