147 US$
View deal
Gratis annuleren tot 01/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
eDreams
Expedia.com147 US$
Hotels.com147 US$
Beoordeeld op 6 januari 2021

Vriendelijke ontvangst, nette en vooral zeer ruime kamers. De meeste kamers hebben een ruim balkon. Aan de ene kant weliswaar aan de snelwegzijde, maar met gesloten deur merk je daar weinig van.

Het enige commentaar wat ik op de kamer heb is de stoel bij het bureau. Deze is ok om even te zitten als je je mail wilt checken, maar niet als je langere tijd wilt werken. Ze hebben wel goede stoelen die normaliter in de zalen worden gebruikt, dus mocht je langer van achter je bureau moeten werken, vraag een stoel uit een van de zalen die ze normaliter verhuren.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 2 januari 2021

We zijn hier midden in de eerste Corona golf geweest. Personeel zeer vriendelijk en een zeer mooi hotel. De kamers met bubbelbad zijn ruim, schoon en nieuw. Eten in het restaurant is gewoon goed. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 29 december 2020

Zeer mooi hotel met mooie kamers.
Zoals bij de meeste van der Valk hotels kun je gebruik maken van een balkon waar je mag roken (er is een asbak)

Het hotel ligt vlak aan de snelweg (A12) maar is goed geïsoleerd.
De kamers zijn ruim voldoende en beschikken over een goed uitgeruste badkamer (bad/douche/toilet).
Ik heb meerdere (3) nachten in een kamer met koffiemachine geslapen en het enige wat ik een nadeel vond is dat de koffie niet aangevuld wordt. De 3 coffee cups van nacht 1 waren de eerste ochtend op en zijn nooit aangevuld. Ook niet na een verzoek daartoe.

Ontbijt is prima, diners ook maar net even een teveel 'van der Valk wegrestaurant' gehalte. Dat kan echt beter en wat exclusiever. Een goede Gentlemensteak bijvoorbeeld en een wat minder patat-gerichte kaart.

Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 december 2020

De kamers en het bed zijn echt prima. Het hotel is weinig op aan te merken. Wat ons heel erg tegenviel was de menukaart. Beperkte keus, pittig aan de prijs. Dat is echt teleurstellend. Dan maar een hamburger maar die was gewoon matig en stevig geprijsd. Perfect om een nachtje heen te gaan maar als covid voorbij is zouden we er niet blijven eten in ieder geval

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 16 oktober 2020 via mobiele applicatie

Samen met mijn man ( horecaondernemer) even de corona ellende en de 2de lockdown voor de horeca
" vergeten ". 2 nachtjes verbleven. Alles uitstekend geregeld, personeel met mondschermen, overal duidelijke uitleg en regels.
Ontbijt en diner op reservering ook super geregeld.
Duiven blijft één van onze favorieten. Dankjullie wel voor eventjes deze klein ontspanning.

Datum van verblijf: oktober 2020