“Bij Welling gaat door! En hoe!”
Beoordeling van Bij Welling

Bij Welling
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Restaurants in Duiven
22 maart 2020 beoordeeld

Vandaag voor het eerst bij Welling gehaald van het afhaalmenu ivm Corona.
Afhalen doet niet onder voor het daar eten. We hebben genoten van de spareribs en grill spies.

We wensen bij Welling heel veel succes bij de (tijdelijke?) bezorg en afhaal activiteiten

Datum van bezoek: maart 2020

30 november 2019 beoordeeld

Voor ieders wat wils! Genoten van de carpaccio, pokebowl,surf & turf en de lekkere superverse taarten! Ook de bediening was erg vriendelijk en allert. Kortom ; een aanrader! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2019
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten leuk personeel dus een gezellige avond bij welling is aan te raden komen zeker weer terug

Datum van bezoek: november 2019
8 oktober 2019 beoordeeld

Voor het eerst bij Welling min Duiven gegeten en via Social Deal 4 vouchers gekocht. Een 3-gangen menu voor € 15 pp is geen geld dus we waren benieuwd...
Heerlijk gegeten en ruime keuze alleen bij het duurste hoofdgerecht €5 bij betalen.
De Carpaccio was uitstekend met zeer vers en mals ossenhaas, idem de Tournedos!
Kortom een aanrader als je gezellig en ongedwongen uit wilt wilt eten. Zomers is er ook nog een groot gezellig terras.

Datum van bezoek: oktober 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen verrassende kaart, maar gewoon klassiekers die prima bereid zijn. Personeel doet zijn best maar door drukte kost het soms wat meer moeite de aandacht te trekken voor het bestellen van een drankje.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bij Welling bekeken, bekeken ook

In Bij Welling geweest? Deel je ervaringen!