Gratis annuleren tot 29/04/21
Booking.com134 US$
eDreams134 US$
Travelocity147 US$
Beoordeeld op 22 februari 2021 via mobiele applicatie

Wat een fantastische locatie en een geweldig verblijf. Kamers zijn netjes. Vriendelijk ontvangst en personeel. Heerlijk gedineerd en het ontbijt was goed verzorgd. Een aanrader, wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 30 november 2020

Wij hadden een kamer in het koetshuis i.c.m. een 3 gangendiner, ontbijt en lunchpakket voor onderweg. Het eten was perfect, heerlijk gemaakt en goed verrast! Ook heerlijke wijntjes aanwezig. De bediening was uiterst vriendelijk en wist veel over wat zij serveerden. Ook hielden zij goed rekening met de corona.
De kamer in het koetshuis was gedateerd en de douche liep niet goed af. Jammer dat er geen bad was. Ook rook het boven 's ochtends flink naar het restaurant die onder onze kamer zat. Verder was het wel een heerlijk rustige kamer met een goed bed.
Het landgoed is prachtig, heerlijk om te wandelen en vlakbij de veluwe.

Beoordeeld op 13 november 2020 via mobiele applicatie

Rhederoord is een prachtig gelegen landgoed. Het statige pand ligt in een mooi onderhoud park. De ontvangst was erg vriendelijk en prettig. Het gebouw ademt van binnen de sfeer van een budget hotel. Sober en weinig sfeervol. Dat is jammer want met zo'n pand verwacht je wat meer luxe. Het ontbijt is goed. Het apart gelegen restaurant is uitstekend.

Beoordeeld op 12 november 2020

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op dit mooie landgoed. Prima kamer en ontbijt, prachtige sfeer van een oud landhuis en een diner in het Koetshuis van topkwaliteit. De locatie is super, je loopt vanaf het hotel zo het Nationaal Park Veluwezoom op. Ook de fietsen die wij hebben gehuurd bij het hotel waren prima.

Beoordeeld op 11 november 2020

Mooie aankomst in het park en het indrukwekkende aangezicht van het landgoed op een prachtige novemberzondag.

De ontvangst was wat zakelijk. De ruime kamer weliswaar gedateerd maar dat past ook wel bij een landgoed, had een uitstekende ligging pal boven de ingang met een prachtig balkon met uitzicht over het park. De badkamer had nog een aantal decimeters groter gemogen.

Het meubilair in de kamer bestond uit een tweepersoons bed voorzien van twee goede matrassen en twee prettige zitstoelen

Het ontbijt was uitstekend met ruime keuzemogelijkheden.

Al met al is de herinnering aan dit landgoed een plezierige en is een verblijf voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Neem bij voorkeur een kamer aan de ingangszijde van het hotel ivm geluid snelweg dat vooral doorklinkt aan de andere kant van het hotel.