285 US$
View deal
Gratis annuleren tot 01/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Expedia.com285 US$
Priceline284 US$
Trip.com297 US$
Beoordeeld op 23 november 2020

We boekten een arrangement om ons huwelijksjubileum te vieren, we maakten dit vanaf het begin duidelijk en hoopten dat met de gelegenheid rekening zou worden gehouden, helaas was de waarheid anders, Het integendeel gebeurde.
hoewel we hebben de volledige bedrag betaald (niet weinig), had ik het gevoel dat we werden behandeld alsof we de helft betaalden, wat zelfs in dit geval niet zou rechtvaardigen wat er gebeurde.
Voor het avondeten had ik het idee om een ​​tafel op de serre aan te vragen, wat ons niet was beloofd, maar ze gaven ons hoop, toen we bij het restaurant aankwamen waren er een grote aantal vrije tafels op de gewenste plek, maar we werden doorverwezen naar de meest afgelegen tafel, bij de keukendeur , niets gezelligs of romantisch, ok, tenminste was in de serre.! Eten en bediening waren middelmatig.
Het ergste gebeurde toen we aankwamen voor het ontbijt, toen we ons voorstelden aan de maitre 'werden we naar een tafel geleid, in een verborgen hoek, nast een gesloten deur :(, zonder natuurlijk licht, erger kon het niet, terwijl bijna alle tafels vrij waren, er waren meer dan genoeg opties en we waren de een na laatste te komen dus de tafels bleven vrij. ,toen we vroegen of we een andere tafel konden kiezen,het personeel zou ons nadrukkelijk ontkennen door te stellen dat de tafels bezet waren, in tegenstelling tot de duidelijke feiten, in het gezicht van een dergelijke actie hield ik mijn mond, het was zeer schaamteloos. Ik accepteerde het verlies en besloot nooit meer terug te keren naar dit hotel, hoewel we, voor deze ervaring, aanvankelijk van plan waren de verjaardag van mijn man te vieren met het hele gezin ivm nooie omgeving, maar de locatie en faciliteiten gaan niet verder dan een gedifferentieerde service.
De criteria om een gooie tafel aanbieden is voor mij een incognito gebleven. Een grote teleustelling!
Er zijn genoeg mooie opties in Nederland.
Kwaliteit ontbijt viel ons ook tegen.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 22 november 2020

Hier met vrienden in corona tijd overnacht en gegeten. Het hotel zelf is schitterend en het park er omheen ook. We werden gastvrij ontvangen en dronken voor het diner een drankje in een gezellige Engels aandoende pub. Daarna het diner wat helaas tegenviel, zowel qua gerechten als bediening. Noch de amuses noch de tonijn met kool als voorgerecht konden ons bekoren. Het hoofdgerecht, ree, was daarentegen voortreffelijk. We hadden een extra gang met kaas en tijdens het diner diverse mooie Zuid Afrikaanse wijnen. De uitleg viel echter tegen, misschien omdat we zelf Zuid Afrika kenner zijn ... Na een prima nachtrust een heerlijk ontbijt met veel keuze. Corona maatregelen werden prima opgevolgd. Na een klacht bij het uitchecken kregen we koffie/thee aangeboden door een prima receptioniste na een prachtige wandeling rondom het domein. En later nog een mail door de hotelmanager. Zo hoort het, zeker bij een dergelijk hotel/restaurant!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 2 november 2020

Wij verbleven van zondag 25 oktober tot maandag 26 oktober op landgoed de Engelenburg in Brummen teneinde te golven en te genieten van de bossen in hun herfstkleuren. Een zeer behulpzame stagiair! checkte ons al vroeg in en zorgde dat de bagage even opgeslagen werd ( wij waren een uur te vroeg ) en later naar onze fraaie kamer 207 gebracht werd, voordat wij daar onze intrek namen. Alles zag er tiptop uit. Wat bovenal opviel was de wijze waarop de coronamaatregelen uitgevoerd werden. iedereen met fraaie mondkapjes en op afstand. Het diner werd uitgeserveerd op een bijzettafel, zodat ook daar de juiste afstand in acht genomen kon worden, hetgeen elders juist daar vaak spaak loopt.
Het diner was van absolute sterkwaliteit ( lees review over het restaurant apart ).
De dames Maud en Nienke sprongen er nog eens uit als extra behulpzaam en vriendelijk; chapeau!

Kamertip: kamer 207 en een packagedeal sluiten is het meest aantrekkelijk.
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 11 oktober 2020 via mobiele applicatie

Sfeervol en klassiek 4 sterrenhotel. Uitmuntende service, hoge score op klantvriendelijkheid en gastvrijheid. Mooie klassieke uitstraling van de kamers, allemaal gelegen in de bijgebouwen. Prachtig wandelen op het landgoed, ook op een regenachtige herfstdag, en dan afsluiten met een heerlijke thee, koffie of een aperitief bij de open haard. Restaurant en wijnkelder fantastisch, ontbijt super uitgebreid.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

De sfeer in het hotel is zeer goed. De mensen zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn mooi en de bedden zijn goed. De kwaliteit van het restaurant is goed maar vooral het brood bij het ontbijt is van zeer lage kwaliteit. Verrimpelde zachte broodjes en croissants van supermarktniveau terwijl we deze zomer in diverse hotels in Nederland bijzonder lekker brood gegeten hebben.

Datum van verblijf: september 2020