“Lunch”

Cafe de Heksenketel
Geclassificeerd als nr. 7 van 22 Restaurants in Beekbergen
Keukens: Nederlands
7 juli 2020 beoordeeld

Lekkere lunch, broodje gezond en tosti, gewoon lekker, goeie bediening, geen gezeur over corona daar kun je prima gezellig zitten en je laten verwennen...mooie plek

Datum van bezoek: juli 2020

9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We weten niet hoe het hier was, maar we wilden hier in eerste instantie gaan lunchen.
Maar toen we naar binnen liepen was het net of je een cafe binnen ging...waarop wij weg zijn gelopen.
Misschien kun je er goed eten, maar we werden afgeschrikt door de bar en de barstoelen.
Misschien erg dom van ons...

Datum van bezoek: december 2019
28 oktober 2019 beoordeeld

wij hebben lekker gegeten. biefstuk met champignons en gebakken uiten en een uitsmijter ham kaas. personeel was vriendelijk

Datum van bezoek: oktober 2019
6 oktober 2019 beoordeeld

Gevoel van welkom zijn, aardige mensen, de mensen krijgen iets extra's 4 oktober. Cafe voor iedereen

Datum van bezoek: oktober 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig café in het centrum van Beekbergen. Lekker biertje. Je kunt er ook een broodje, frietje en snacks eten. Gastvrij.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Cafe de Heksenketel bekeken, bekeken ook

In Cafe de Heksenketel geweest? Deel je ervaringen!