“Wisselende kwaliteit”

Een tafel reserveren
do 6/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 21 Restaurants in Beekbergen
Beschrijving: Het à la carte restaurant van het hotel bevindt zich in het landhuis, dat dateert uit 1920. Door de ligging op een heuvel in het landschap kijkt u prachtig uit over het landgoed en de omliggende bossen. Dit maakt uw ontbijt, lunch, snack of diner helemaal compleet. In het sfeervolle restaurant wisselt de kaart mee met de seizoenen, waardoor u elk seizoen kunt genieten van verschillende lokale producten. Bij mooi weer kunt u lunchen of dineren op ons zonnige terras. Het landhuis waarin het restaurant zich bevindt, is gelegen op een heuvel. Hierdoor is het landhuis enkel via trappen te bereiken. Mensen die slecht ter been zijn, kunnen eventueel gebruikmaken van onze roomservice.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier uitgebreid gegeten (diner)
Voorgerecht, pittige gamba,s in olie, ronduit slecht! 1 gamba rauw teruggestuurd, binnen 1 minuut een nieuwe in een bakje met wat peterselie! .. erop. De gamba,s zoals ze geserveerd moeten worden is in kokend hete olie met veel knoflook en spaanse pepertjes. Hier lagen ze zonder iets in een stenen ovenschaaltje. Hoofdgerecht, er werd een spies van ossehaas aangeboden op een reclameblaadje op tafel. Dit wilde ik maar bleek er niet meer te zijn, of ik varkenshaas wilde? Oke, dacht dus een spies te krijgen maar was iets totaal anders. Was wel oke trouwens. Wijn heerlijk en na afloop bij de bar speciale koffies gedronken die waren Top

Datum van bezoek: juli 2020

24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en leuk hotel midden in de bossen en veluwe restaurant is zeer goed en prijs kwaliteit

Datum van bezoek: juni 2020
15 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant, wat prachtig gelegen is op een heuvel, en verbonden is aan het gelijknamige hotel, is een leuke plek en het eten is erg lekker. Wij hebben hier zowel ontbeten als een diner gebruikt.
Alles is goed geregeld, uiteraard reserveren van tevoren, ook voor het ontbijt wordt een tijd toegewezen. Tip: als je in het hotel logeert, reserveer dan voor de dag van aankomst op tijd je ontbijt. Wij kwamen eind van de middag aan en er was alleen nog erg vroeg in de ochtend of, voor ons idee, laat in de ochtend tijd beschikbaar. Wij hebben een vroege tijd gekozen, maar de tweede dag wel uurtje later gekozen ( de wekker zetten op vrije dagen is iets minder ). Dit terzijde hoor want het vraagt heel wat organisatie en inzet om alle gasten van ontbijt te voorzien.
Wij hebben genoten van het ontbijt en diner. Als het kan is het leuk om aan het raam te zitten.

Datum van bezoek: juni 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een niet standaard hotel .. net centerparcs huisjes . Dat maakt het leuk . Wel gedateerd en zeker een opknap beurt waard . Douche met bad zag er keurig uit en ook vrij nieuw . Mooie omgeving , vriendelijk personeel , zwembad prima , sauna ook ,
Ontbijt was goed !

Datum van bezoek: februari 2020
29 december 2019 beoordeeld

Het diner was heerlijk en het ontbijt was behoorlijk uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel waardoor je je meteen welkom voelt

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe bekeken, bekeken ook

In Fletcher Hotel-Restaurant De Wipselberg-Veluwe geweest? Deel je ervaringen!