Beoordeeld op 10 maart 2020

Een van de weinige plekken waar men nog echte service verleend. Verfijnde keuken en top kwaliteit wijnen. Goede sommeliers en mooie menukaart met ruime keuze. Hotel is monumentaal en kent veel karakter. Je waant je in de tijd van Napoleon! Schone kamers en lekkere bedden.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020

Práchtige ruime kamers. Net een luxe appartement! Fijne bediening, heerlijk restaurant. Wat een verassing dit. Ruim parkeren, fijn fietsen, mooie omgeving.
Prachtige authentieke sfeer. Leuk als stel maar ook als gezin.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 2 maart 2020

Tof hotel met super vriendelijk personeel, een goed ontbijt en bovenal een prima keuken. We hebben genoten van het lekker diner.
Mooie locatie voor wandelingen en fietstochten. De kamers zijn misschien wat ouder maar ook dat heeft zijn charme en je kan er alles vinden wat je nodig hebt.

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier een arrangement geboekt en nog steeds positief verrast nieuwe meubels en sfeer in de lounge en onze kamer volledig gemoderniseerd met een inloopdouche en een vrijstaand bad ga zo door we hebben wederom genoten fijn dat er nu buiten de sauna en zwembad ook een massage salon is TOP

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Weekendje weg met mijn moeder. Het was toevallig ook nog Valentijnsdag. Leuk, op de kamer een bordje in de vorm van een hart, met hartjes snoepjes. Hartelijk welkom. Goede kamer, schoon, tuinzijde, gezellig.
Er is een gezellige lobby met open haard waar je leuk wat kunt drinken. Goede service. Er wordt op je gelet (in positieve zin). Diner op beide avonden zat in het arrangement. Eerste avond 3 gangen, tweede avond 4 gangen. Geweldige bediening in het restaurant. Alle obers zeer professioneel. Goed tempo, verzorgde borden en heerlijk eten. Ik vond het boven Nederlandse standaard. Eindelijk eens geen studenten of jongelui voor een bijbaantje die er serveren. Het was echt druk, maar alles liep perfect.
Het ontbijt was ook uitgebreid. Mogelijkheid om zelf een eitje te bakken. Lekkere koffie. Hier het personeel minder professioneel. Bij binnenkomst was het zoeken naar een tafeltje dat schoon was. De cheffin ontbijt liep niet over van vriendelijkheid helaas. Een aardig woord of een glimlach doet wonderen. Dat was een minpunt.
Bij uitchecken is het leuk als er wordt gevraagd of alles naar wens is geweest en er bedankt wordt voor het bezoek. Dat was niet het geval. Maar ondanks dat hebben we genoten van het hotel en de omgeving. We zullen het hotel zeker aanraden in onze vrienden-/kennissenkring.