“Slechte service”
Beoordeling van Pizzeria La Bella Vita

Pizzeria La Bella Vita
Geclassificeerd als nr. 12 van 24 Restaurants in Workum
Keukens: Italiaans, Grill
Beschrijving: Een pizzeria waar ambiance en gastvrijheid hand in hand gaan. In een gezellige en warme omgeving genieten van de heerlijkste Italiaanse gerechten. Pizzeria La Bella Vita bevind zich op de Merk van Workum (al 113 keer benoemd als het mooiste plein van Friesland). Workum, dat is veel: watersport, kunst en cultuur, leuke winkels, fijne terrasjes en veel gezelligheid. Als Workumer ondernemer zijn we daar trots op en doen we er alles aan om onze bezoekers een leuke tijd te bezorgen. Wij heten je van harte welkom!
7 augustus 2020 beoordeeld

2 uur geleden besteld, nog steeds niks ontvangen. 2 pizza’s bij besteld, ben je 34 euro kwijt. 10 keer gebeld en je krijgt niemand te pakken. Uit eindelijk een medewerker die niet klantvriendelijk is aan de telefoon. Hele slechte ervaring. Bestel hier nooit weer.

Datum van bezoek: augustus 2020
502labellav, Eigenaar van Pizzeria La Bella Vita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Helaas was gisteren een hele drukke dag geweest. Veel mensen komen/bestellen helaas allemaal tegelijk aan wanneer de zonsondergang is. Maar dit is uiteraard geen reden voor de niet klantvriendelijk gedrag van mijn medewerker. Ik zal diegen hier zeker op attenderen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Team La Bella Vita

23 juli 2020 beoordeeld

Het is altijd moeilijk om op een terras iets te drinken nemen en dan daar een beoordeling voor te geven. maar ik kan alleen de kwaliteit en service beoordelen.

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijke pizza gegeten. Lekkere dunne bodem. Ik heb m dan ook bijna helemaal opgegeten. Zeer vriendelijke bediening en een leuke lokatie. Een aanrader! Gr.

Datum van bezoek: juni 2020
21 december 2019 beoordeeld

Het restaurant zou een update kunnen gebruiken maar aan de andere kant, het ziet er prima uit en is schoon, werknemers zijn vriendelijk en het eten is goed. We hebben lekker gegeten.

Datum van bezoek: december 2019
23 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst ziet de pizzeria er weinig verwachtingsvol uit. Old school pizzeria. De pizza’s daarentegen zijn goed, de wijnkaart mag wat moderner net als het interieur. De bediening is netjes en gastvrij.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Pizzeria La Bella Vita bekeken, bekeken ook

In Pizzeria La Bella Vita geweest? Deel je ervaringen!