“Heerlijk eten fijne bediening”
Beoordeling van De Bras

De Bras
Geclassificeerd als nr. 6 van 30 Restaurants in West-Terschelling
Keukens: Internationaal
6 augustus 2020 beoordeeld

Gezellig gegeten.. kokkels en mosselen.... mooie manier om te delen. Bediening erg vriendelijk en gastvrij!

Datum van bezoek: augustus 2020

20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is op zichzelf niet verkeerd, maar erg kleine porties. Je kunt kiezen voor grote porties,maar dan is de prijs/kwaliteit verhouding wel wat uit beeld.

9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ruim opgezet restaurant met onstpannen bediening en lekker eten. Met name de spareribs met een oosters tintje vielen uitstekend in de smaak, maar ook de hamburgers en mosselen waren prima.

8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het kleine terras van De Bras is een koffie-stop aan te raden. De koffie is goed warm en goed op smaak. Naast die kop koffie zou ik dan ook zeker het smaakvolle appelgebak proberen welke wordt geserveerd in een mooie blauwe diepe schaal, er naast ligt een vers geklopte slagroom toef die iedere hap van deze heerlijke appelpunt verrijkt. Het slokje koffie daarna maakt het goddelijk. Ja dit zijn koffiestops zoals Je ze wenst te vinden.

Ze schenken hier ook het op Terschelling gebrouwen biertje Schoemrakker een dubbel blond biertje die fris licht zoet en fruitig smaakt. Ook deze beleving is een aanrader, PROOST!

We hebben nog niet gegeten bij de Bras maar ik vermoed dat dit ook erg goed zal zijn. De zaak binnen is verrassend groot en zeer smaakvol ingericht. Dit had ik niet verwacht in dit kleine straatje met dat kleine terrasje.

Wij blijven op de koffie komen en zullen hier zeker nog eens dineren.

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten en super lieve en leuke (blond meisje met bril) bediening! Echt een toppertje! Klein minpuntje: hadden bij aankomst aangegeven dat we hadden gereserveerd maar werden tijdens het eten werd mijn man gebeld of we nog kwamen...? vandaar de 4 sterren ipv 5.

Reizigers die De Bras bekeken, bekeken ook

West aan Zee, Friesland
West-Terschelling, Terschelling

In De Bras geweest? Deel je ervaringen!