“Geweldige plek met super personeel een heerlijke kaart”
Beoordeling van Zandzeebar

Zandzeebar
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Formerum
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek is dit toch! Super vriendelijk personeel, vrolijke eigenaar en allemaal heerlijke happen. Zo knap wat ze in korte tijd hebben neergezet hier in deze moeilijke tijden, petje af. Wij komen absoluut weer!

Datum van bezoek: juli 2020

29 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds 13 juni heeft Zandzeebar een nieuwe eigenaar en door de corona-regels is alles vast soberder. Het personeel is leuk en vriendelijk maar de kaart is heel simpel een cafetaria-frituur kaart. Patat-Rendang is stoofvleessoep met een handvol friet ernaast. Ik hoop dat de sfeer, aankleding en de kaart heel snel verbeteren want het is nu absoluut geen aanrader. Succes!

18 juni 2020 beoordeeld

Wij hebben genoten van de gastvrijheid, ontzettend vriendelijk personeel en zijn blij dat de Zandzeebar weer open is.
Eigenaar legt bij binnenkomst netjes uit dat ze net een paar dagen open zijn en dat de menukaart nog in de maak is.
Daar hebben wij echt alle begrip voor en wij hebben genoten van de gastvrijheid en de heerlijke vipe die hier heerst. We komen zeker snel terug en kijken nu al uit naar de nieuwe menukaart. Ik wens jullie een top seizoen!

15 juni 2020 beoordeeld

Zandzeebar heeft een nieuwe eigenaar. De plek is nog steeds fantastisch, de bediening leuk
maar help, wat voor kaart hebben ze hier..... bitterballen, kaashapjes, tosti, frites, calamares, appeltaart, cranberrytaart. De appeltaart was steenkoud en jammer genoeg echt niet lekker, enfin ik had het gevoel in een cafetaria te zijn beland. Alles wat in een friteuse kan, zeg maar. Jammer van zo'n toffe plek. Hallo mensen, het is het jaar 2020, weet je nog, toen hielden mensen van leuk en lekker...

24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, mooie inrichting en ook nog eens telefoon vrij! Maar.... de bediening begint al dat het wachten op een borrelplankje meer dan 3/4 uur gaat duren (gasten naast ons reeds binnen een kwartier), de klap op de vuurpijl is echter wel het luid afblaffen van medegasten: het is mijn gelegenheid en ik bepaal wat hier gebeurd anders ga je er uit.
Jammer, jammer jammer, zo relaxed als het er uitziet is de gastheer dus in het geheel niet. Doe hier wat aan en dan komen we mogelijk weer. West aan zee is een prima optie om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Zandzeebar bekeken, bekeken ook

In Zandzeebar geweest? Deel je ervaringen!