“beter dan gedacht”
Beoordeling van Het Wantij

Het Wantij
Geclassificeerd als nr. 21 van 23 Restaurants in Schiermonnikoog
6 juli 2020 beoordeeld

ik hou niet echt van pizza, vaak is het te duur voor wat je krijgt of de bodem zompig, dat was hier niet. Wij zaten prima, maar zo te zien was er na 7 uur een heel groot deel van het terras afgesloten. Vriendelijk personeel, prima geprijsd

Datum van bezoek: juni 2020

5 juli 2020 beoordeeld

Even pauzeren bij het fietsen. Een Pannekoek eten was een goed idee. Druk was het hier niet. De bediening was goed en de pannenkoek was lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
25 februari 2020 beoordeeld

Ondanks veel slechte beoordelingen op tripadvisor toch gereserveerd bij Het Wantij.
Zaterdagavond met ons gezin ( 10 personen) aangeschoven bij de, door vriendelijke serveerster aangewezen, tafel voor 10 personen.
De spareribs, pizza's en sateh waren erg lekker, de bediening goed en vriendelijk. Als we niet genoeg frites, salade etc. hadden konden we er gewoon bij krijgen werd ons verteld en dat gebeurde ook.
De rekening inclusief de vele drankjes viel erg mee!Extra bestelde frites en salade was gratis. Zeer geslaagde avond!
Kortom prima restaurant, zou er zo weer willen eten en we gaan dat ook zeker doen als we weer eens op Schier zijn!

Datum van bezoek: februari 2020
1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleffe pizza's.
Onze 4 pizza's waren klef en een rare smaak. Aan de zalm zat een bliksmaak. De bodem >>> een diepvriesbodem of een kant en klare.?Ze werden te snel geserveerd binnen (10 minuten) Wat Positief was dat de pizza's direct van de rekening werden gehaald.

Datum van bezoek: november 2019
22 oktober 2019 beoordeeld

Met een grote groep een buffet gehad. De bereiding van de zalm en beenham waren niet goed. Het was vrij koud. De bediening was rommelig en er werden meerdere drankjes vergeten. Dessert buffet was een succes.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Het Wantij bekeken, bekeken ook

Schiermonnikoog, Friesland

In Het Wantij geweest? Deel je ervaringen!