“Goed toeven in en bij de Waegh”
Beoordeling van Grand Café de Waegh

Grand Café de Waegh
Geclassificeerd als nr. 2 van 28 Restaurants in Dokkum
Keukens: Nederlands
Beschrijving: In december 2013 hebben wij onze deuren geopend. Een grand café waar u terecht kunt voor een heerlijke lunch, diner of gewoon voor een lekker hapje en een drankje. En dit allemaal voor een betaalbare prijs! We zijn gevestigd in een rijksmonument in het hartje van Dokkum. Het grand café beschikt over meerdere ruimtes, nl. restaurant, serre en bovenzaal. Ons grand café is sfeervol ingericht en toegankelijk voor iedereen. Check onze site voor een sfeerimpressie. Genieten, daar is waar het bij ons om draait.
4 weken geleden beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Dokkum ook gedineerd in de Waegh. Uitermate vriendelijke en goede bediening. En het eten verrassend goed. Als voorgerecht een soort steak tartare van haring. Werkelijk top hoe dit bereid was, lekker ! De lam filets smaakten ook uitstekend. Daarnaast nog enkele keren op het terras van de Waegh aangeschoven. Ook niets mis mee, leffe blond van de tap, goede bitterballen en nacho's.

Datum van bezoek: juli 2020

Mooie lokatie
Schone toiletten

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld

gezellig terras en vlotte, vriendelijke bediening. Zoals overal in Friesland ook hier het gevoel van welkom. Gevestigd in een prachtige oude locatie

Datum van bezoek: juni 2020
22 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten o.a. kabeljauw en zeebaars! Met een lokaal biertje! Echt een aanrader om eens naar toe te gaan!

Datum van bezoek: juni 2020
8 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier in de buurt op vakantie bent, doe dan ook dit Grand Café aan. Het is gevestigd in een prachtig oud waaggebouw, waar ruim twee eeuwen geleden boter werd verhandeld.
Nu dus een horecagelegenheid waar het goed toeven is.
Eerst dronken we er een prima kop koffie met iets lekkers (keus genoeg). En een paar uur late hebben we er een heerlijke lunch genuttigd, ook zeer de moeite waard. Prijs-kwaliteit is prima in balans en in de zomer kun je ook buiten zitten.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Grand Café de Waegh bekeken, bekeken ook

In Grand Café de Waegh geweest? Deel je ervaringen!