“Mooi om te zien, prima om te eten.”
Beoordeling van Grand Café de Waegh

Grand Café de Waegh
Geclassificeerd als nr. 2 van 27 Restaurants in Dokkum
Keukens: Nederlands
Beschrijving: In december 2013 hebben wij onze deuren geopend. Een grand café waar u terecht kunt voor een heerlijke lunch, diner of gewoon voor een lekker hapje en een drankje. En dit allemaal voor een betaalbare prijs! We zijn gevestigd in een rijksmonument in het hartje van Dokkum. Het grand café beschikt over meerdere ruimtes, nl. restaurant, serre en bovenzaal. Ons grand café is sfeervol ingericht en toegankelijk voor iedereen. Check onze site voor een sfeerimpressie. Genieten, daar is waar het bij ons om draait.
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend mooi opgemaakte borden met goed eten op een simpele maar prachtige locatie. Een van de weinige locaties in de buurt met goede vega-variaties.
Check vooral ook de huisgemaakte pepermunt voor je vertrekt.

Datum van bezoek: februari 2020

12 februari 2020 beoordeeld

Leuke menukaart. Dames hebben ook verstand van de wijnkaart. Was druk , men rustig de tijd. Nadeel was een persoon mindervalide. Toilet is boven.

Datum van bezoek: februari 2020
29 december 2019 beoordeeld

Het was druk ivm veel reserveringen, maar toch ruimte om ons te laten eten en drinken. Bediening was uitstekend, eten fantastisch opgemaakt alleen de tonijn was net te lauw alsook de reerug. Eten was smaakvol. En zeer aan te raden.

Datum van bezoek: december 2019
11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi pand, veel zitplaatsen, toiletten op bovenverdieping. Ruime keuze op de kaart. Leuke bediening.

Datum van bezoek: november 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier eigenlijk alleen voor een drankje maar toch besloten om hier wat te gaan eten. Het eten smaakte erg goed. De porties waren prima van grootte, het eten werd snel geserveerd en de bediening was erg vriendelijk. De prijs kwaliteit is goed. Ik zou het restaurant zeker aanraden.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Grand Café de Waegh bekeken, bekeken ook

In Grand Café de Waegh geweest? Deel je ervaringen!