Wagenborg Passagiersdiensten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rust begint al op de boot

Heerlijk rustig vaart de boot over de Waddenzee naar Ameland. En langzaamaan komt Nes dichterbij ... meer lezen

3 dagen geleden beoordeeld
Dennis v
Randwijk, Nederland
via mobiele applicatie
Helemaal prima

Prima en stipte overtocht die je binnen 50 minuten naar Ameland brengt. Ook in Corona tijd werkt ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
gerhardk497
Loon op Zand, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 391 beoordelingen

Beoordeeld op 9 maart 2020

Efficient en comfortabel brengt de veerboot je naar de andere kant. Boot is verzorgd en netjes onderhouden, Wel is het raar dat je voor drie dagen ameland meer betaald voor parkeren van de auto dan de overtocht,

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Voor overtocht doe je er goed aan te reserveren. Alles goed geregeld. Aan boord alles ok en netjes. Mocht je een gemaakte reservering willen wijzigen, dan verloopt dat soepel, zo hebben wij ervaren.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Even naar Ameland geweest. Auto meegenomen op de boot. Van tevoren via de website geboekt, geen onnodige rompslomp, vlotte afhandeling. Op de terugweg waren we net een kwartier vóór de eerdere afvaart aan de kade. Even via de chat gevraagd of we de eerdere boot konden nemen ondanks de reservering voor een uur later, maar dat was geen enkel probleem. Dank voor de souplesse.

Beoordeeld op 29 februari 2020

Heerlijk zitten in comfortabele stoelen, vriendelijke zeer correct bemanning. Genieten van de overtocht.

Beoordeeld op 23 februari 2020

Prima service ! Duidelijke website! Klant vriendelijk personeel!

Kan ook makkelijk omboeken zonder problemen!