Beoordeeld op 12 maart 2020

Alles was prima in orde: een vriendelijk ontvangst, aardig personeel, fijne en ruime kamer met alles er op en er aan (ligbad!). Goede matrassen en alles was schoon. We hebben heerlijk ontbeten. Goed koffie apparaat. Fietsen bij het hotel. Centrale ligging. Dus, zeker een aanrader! Bovendien is Nes een heerlijk dorp, waar je een prima keuze aan goede restaurants hebt. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 7 maart 2020

We hebben een goed verblijf gehad in Hotel Ameland. schone kamer , goed ontbijt en vriendelijke mensen , Top
Alles is op loopafstand , het dorp Nes en het strand. Goede locatie . Gezellige sfeer .
We zullen het zeker aanbevelen

Beoordeeld op 7 maart 2020

De kamers waren schoon. Het ontbijt buffet was uitgebreid (maar niet te). De medewerkers waren vriendelijk en de rust rondom het hotel erg fijn. Het gebruik van de fietsen was een groot pluspunt. Zo hebben wij het eiland kunnen verkennen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Prima hotel, mooie kamer, schoon en verzorgd, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Ligginh is ideaal, tussen strand en Nes in en daardoor in beide gevallen lopend bereikbaar. De service m.b.t, fietshuur en transfer van en naar de boot is uitstekend geregeld. Fietsen zijn in prima staat.

Kamertip: Kamer op de begane grond is comfortabel en efficient.
Beoordeeld op 28 februari 2020

Zeer goed hotel, nette kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt, ideaal gelegen tussen Nes en het strand. Bij slecht weer bushalte voor de deur. Prima taxiservice en fietsen inclusief bij arrangement.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken