Beoordeeld op 5 augustus 2020

Het was voor ons de tweede keer dat wij hebben genoten van een overnachting bij Van Heeckeren en het was heerlijk! Wij hadden de romantische suite met een tweepersoons bad- en douche en deze kamer is erg mooi. Ook heb bed slaapt goed! Tevens is het ontbijt een aanrader met een ruim assortiment. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 4 augustus 2020

Prijs - kwaliteitverhouding klopt helemaal wat betreft de kamer, de voorzieningen en de attente medewerkers. De inrichting & ambiance - sfeer van het hotel sprak ons ook zeer aan. Het ontbijtbuffet liet niets te wensen over.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Het is een mooi , gastvrij en gemoedelijk hotel op een prima locatie in het centrum van Nes.
Een heerlijk ontbijt en je kan de hele dag verse koffie , thee of fruit pakken. De kamers zagen er verzorgd en schoon uit, en
het personeel was erg vriendelijk.
Wij komen hier zeker een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 31 juli 2020

Fijn verblijf geweest. Vriendelijk personeel. Fijne familiekamer. Goed ontbijt. In centrum Nes, 10-15 minuten lopen van het strand. Kamer was schoon. Fietsverhuur dichtbij. Genoeg restaurants op loopafstand.

Beoordeeld op 30 juli 2020

weinig comfort op de kamer, het kan allemaal net, maar voor de prijs van pakweg250, euro mag je iets meer verwachten...ontbijt was prima, maar we hadden verwacht vanaf de veerboot opgehaald te worden hetgeen niet gebeurd is...