4 weken geleden beoordeeld

vriendelijk personeel, heel mooie kamer, prima ontbijt, alleen maar positief eigenlijk, we komen vast nog een keer terug , fijne liggen, midden in het dorp, vlak bij de boot
toch 1 minpuntje, er lag nog een sokje van de vorige gast onder het bed

Datum van verblijf: juli 2020
4 weken geleden beoordeeld

We waren met een kleine dame van 1,5 in dit hotel. Onze ervaring in de winter was een stuk beter. De kamer waar we in zaten was 38 graden. Echt veel te warm om in te kunnen slapen voor een kleine dame...

Beoordeeld op 3 juli 2020

De locatie van dit hotel is echt ideaal, midden in het centrum met alle leuke restaurantjes op loopafstand. De kamer was heel mooi en super schoon. Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid en goed voorzien. De hele dag is er gratis koffie en thee beschikbaar. In het algemeen een hele goede service.

Beoordeeld op 30 juni 2020

Na uitvoerig uitzoeken besloten dat we hier gingen boeken. Speciaal Airco uitgezocht, dit is er dus NIET! Kamer helaas krap en heel warm. Schuifelen achter het bed langs. Ontbijt was redelijk, kaas 'zweterig'

Beoordeeld op 30 juni 2020

Een zeer goed hotel. Rustig, modern ingericht en fris. Super mooie badkamer met bad dubbele douche en een apart afsluitbaar toilet. Fijne bedden en een primaeprima koffieautomaat en niet tevergeten een goed ontbijtbuffet met
Vriendelijk personeel