Beoordeeld op 19 maart 2020

Prima hotel, goede service en ligging in Nes is erg praktisch. Ondanks de maatregelen die genomen moesten worden vanwege het Corona-virus, bleef de service goed en werd er door het hotel en personeel alles aangedaan om het de gasten naar de zin te maken. Respect! Hopelijk gauw weer betere tijden voor jullie fijne hotel!

Beoordeeld op 15 maart 2020

Gezellig hotel met zeer goed ontbijt ( m.n. kaasassortiment). Gebruik van koffie en thee over de hele dag. Kamer had geen opbergruimte voor kleding en er is geen gelegenheid om fietsen veilig te stallen. 2x 3000 euro aan een kippengazenhekje op slot zetten gaf niet echt een gerust gevoel, maar dat kan ook aan mijn randstedelijke angst voor dieven liggen. Toch een heerlijk verblijf gehad. Kom hier graag terug.

Beoordeeld op 15 maart 2020

Wij zaten in een wellnesskamer met half gescheiden leef en slaaggedeelte. Mooie kamers, schoon en vooral de relaxte centrale zitgelegenheid met koffie ed was super. Heerlijk ontbijt. Fietsverhuur om de hoek en je duikt zo de natuur in. Op loopafstand (met rugzak) van de boot. Direct in het centrum van Nes. Super

Beoordeeld op 10 maart 2020

We zijn afgelopen jaren al meerdere keren geweest en hebben zelfs verrassingsweekendjes voor anderen gereserveerd. Het is altijd lekker om hier te slapen; ze hebben goede bedden. Ruime kamers met alle benodigde voorzieningen en inderdaad het beste ontbijt van Ameland! Voor de kleine en grote kinderen zijn er op de kamer platenspelers met echte elpees en altijd een koekje in de trommel in de salon. En altijd behulpzame mensen die je helpen je verblijf nog beter te maken. Ja, Ameland is mooi, maar je zou bijna zeggen dat we naar het eiland komen voor van Heeckeren...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020

Heerlijk weekend weg in een heerlijk comfortabel hotel. Fijne kamers en heerlijke douche. Perfecte kamer voor een heerlijk weekend weg als stel. Wel lastig als je met een ander gezelschap gehad (geen aparte badkamer).