Beoordeeld op 15 maart 2020

Wij zaten in een wellnesskamer met half gescheiden leef en slaaggedeelte. Mooie kamers, schoon en vooral de relaxte centrale zitgelegenheid met koffie ed was super. Heerlijk ontbijt. Fietsverhuur om de hoek en je duikt zo de natuur in. Op loopafstand (met rugzak) van de boot. Direct in het centrum van Nes. Super

Beoordeeld op 10 maart 2020

We zijn afgelopen jaren al meerdere keren geweest en hebben zelfs verrassingsweekendjes voor anderen gereserveerd. Het is altijd lekker om hier te slapen; ze hebben goede bedden. Ruime kamers met alle benodigde voorzieningen en inderdaad het beste ontbijt van Ameland! Voor de kleine en grote kinderen zijn er op de kamer platenspelers met echte elpees en altijd een koekje in de trommel in de salon. En altijd behulpzame mensen die je helpen je verblijf nog beter te maken. Ja, Ameland is mooi, maar je zou bijna zeggen dat we naar het eiland komen voor van Heeckeren...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020

Heerlijk weekend weg in een heerlijk comfortabel hotel. Fijne kamers en heerlijke douche. Perfecte kamer voor een heerlijk weekend weg als stel. Wel lastig als je met een ander gezelschap gehad (geen aparte badkamer).

Beoordeeld op 4 maart 2020

Fijn hotel, moderne en aangename inrichting. Buitengewoon goed ontbijt, complimenten!!
Vinylplaten leuk idee.
We hebben niks tegen reversed-roomservice, maar wel beter om dit van te voren kenbaar te maken.
Op een gegeven moment, maakt alles toch een beetje een stoffige indruk. Zeker na drie dagen. Minimale housekeeping zou dus beter zijn, denken wij.
Geluid uit verwarming / airco was erg storend (alsof iemand om de 30 min. de wc doorspoelt).
Personeel erg vriendelijk.
Maak een "fietsdeal". Wij hebben voor 4 dagen fietsen (moeten) huren, maar hebben er maar 2 van gebruikt (aankomst 17u en vertrek 10.30u)
Acties /goodies bij andere locaties (beach, Rixt, etc...) zijn aantrekkelijk.
We zullen jullie hotel graag aanbevelen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020

Een heerlijk verblijf, met een hele fijne kamer met stoomcabine die van allerlei fijne gemakken voorzien is. Dit was ons tweede verblijf in Van Heeckeren en we twijfelen geen moment dat we er weer eens op bezoek gaan. Kan vrijwel niet beter.