“Overdreven veel eten, kwaliteit was prima”
Beoordeling van De Hekseketel

De Hekseketel
Geclassificeerd als nr. 4 van 24 Restaurants in Nes
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het voorgerecht zaten we eigenlijk al vol en toen moest het hoofdgerecht nog komen. We werden overladen met bijgerechten, meer dan de helft is niet opgegeten. Erg zonde. De kwaliteit van de gerechten was wisselend.

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten bij de Hekseketel.... normaal gesproken zou ik met de recensies die hier staan niet een tafeltje gereserveerd hebben. Echter een tip van een vriend en de lange rijen bij de wissel heeft me doen besluiten om met het gezin hier te gaan eten. Erg blij dat de beoordeling van de vorige recensenten niet meer van toepassing is. Dit restaurant verdient een 5*. Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten. Het bord van de uiensoep was groot maar had er ondanks het ruime portie graag meer in gehad . De verschillende hoofdgerechten waren van uitstekende kwaliteit en een zelfde bereiding. De bediening was constant alert zonder te aanwezig te zijn. Complimenten aan de hele staf van dit restaurant. TOP

Datum van bezoek: augustus 2020
15 juli 2020 beoordeeld

Waarschijnlijk wegens corona maatregelen was het moeilijk om een reservering (verplicht) te krijgen. Uiteindelijk besloten om af te halen en in ons hotel te eten. Eten was oke. Salade met brie was lekker, vlees gerecht was oke, kindermaaltijd was niet te eten.

5 juli 2020 beoordeeld

Bediening is jong en hebben geen overzicht.
Na 45 min te hebben gewacht om bestelling door te geven ging alles vlot achter elkaar. Had net letterlijk het laatste hapje van de maaltijd op werd het bord weggehaald en stond het toetje er ook al. Had biefstuk medium maar had meer rare. Zei tegen mijn man het lijkt eerder een "vreet schuur" dan een restaurant. Jammer want de vorige keren heerlijk gegeten en ook goede sfeer. Nu was het niet zo fijn.

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend heerlijk gegeten en gastvrijheid is top en een gezellige sfeer ondanks alle corona voorschriften

Reizigers die De Hekseketel bekeken, bekeken ook

In De Hekseketel geweest? Deel je ervaringen!