“Lekker en gezellig, echt een aanrader!”
Beoordeling van Osorio World’s Kitchen

Osorio World’s Kitchen
Geclassificeerd als nr. 15 van 23 Restaurants in Nes
4 weken geleden beoordeeld

Erg lekker gegeten, we hadden het verrassingsmenu voor 2 pers alles en 1 pers veganistisch en 1 pers a la carte. Eten divers en goed op smaak en vooral vers. Je kunt er dus heel goed met zowel vlees eters, vegetariërs en veganisten eten.
We hadden ook een cocktail, ook heel lekker met zelfgemaakte ginger ale.
Het dessert was ook heerlijk, banaan met kokos ijs een smaakvolle afsluiter.
Ons gezelschap moest de boot halen anders hadden we hier nog heerlijk kunnen naborrelen met al dat lekkers op de kaart.

Datum van bezoek: juli 2020

26 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superkwaliteit! We hebben er meerdere keren gegeten en en geluncht. Alles even lekker... vegetarisch, vlees, vis. Japans, Surinaams, Braziliaans, Indonesisch, Spaans iberico varken, keuze genoeg!

En ..... voor een echt lekkere cocktail ben je hier ook op het juiste adres!!! Meerdere geproefd, allemaal heerlijk (de pina colada is onweerstaanbaar).

Datum van bezoek: juni 2020
danielledZ7799WU, General Manager van Osorio World’s Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2020

Bedankt voor het lieve bericht en het delen van je ervaring. Veel liefs, Team Osorio

5 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Net geopend restaurant met een heerlijke veelbelovende kaart. Volop keuze voor de vegetarische gast. Wij hebben helaas alleen kunnen genieten van de taart en thee en koffie. We ontdekten dit plekje een uurtje voor we het eiland gingen verlaten. Gastvrouw super vriendelijk. Wens ze heel veel drukke dagen toe.

2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld

Reizigers die Osorio World’s Kitchen bekeken, bekeken ook

In Osorio World’s Kitchen geweest? Deel je ervaringen!