“Heerlijk gegeten”

De Griffel - Eet & Drinklokaal
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Hollum
Keukens: Barbecue
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met het hele gezin. Prima ingericht op kinderen met een leuke kaart en tekeningen. Heerlijk gegeten, en vlotte bediening. Vriendelijk personeel en ook rekening gehouden voor mensen met een allergie.

11 augustus 2021 beoordeeld

Het oude schoolgebouw is omgetoverd tot een gezellige eetgelegenheid door Oma Mina. Haar kleinzoon runt nu het bedrijf en doet dat met verve. Heerlijk gedineerd met een biertje van Oma Mina (Weizen). Niet echt geschoold maar wel heel vriendelijke bediening. Zeker het bezoeken waard.

5 augustus 2021 beoordeeld

Erg lekker gegeten. Mooie locatie met erg vriendelijk personeel. Hond mocht ook mee naar binnen. Leuk aangekleed.

28 juli 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten, met ons gezin en onze hond. Leuke inrichting binnen en buiten, geen standaard menukaart, maar ook niet heel apart. Waardoor er voor ieder wat wils is. Aardige en attente bediening, met veel aandacht voor de gast. Dit restaurant is t wel waard om even iets verder hollum in te lopen. Dus gewoon gaan!

Datum van bezoek: juli 2021
23 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een goeie prijs. En hele vriendelijke bediening. Zeker een aanrader! De kruidenbitter is ook erg lekker :)

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die De Griffel - Eet & Drinklokaal bekeken, bekeken ook

In De Griffel - Eet & Drinklokaal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.