Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Ruime kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel en fijn zwembad maar bovenal: geweldige omgeving!!
Wel wat gehorig. Hotel is ondertussen ook al zo'n 36 jaar oud.
Dat is qua interieur wel te zien. Toch maakt de ligging veel goed.

Beoordeeld op 6 januari 2020

Het was heel fijn voor mijn korte vakantie, maar het zou beter zijn de kamers een beetje te renoveren, omdat bedden en tv en de kamer hetzelf een beetje oudbollig. Het ontbijtbuffet was lekker en groot en de team is super vriendelijk.

Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een perfecte ligging, op loopafstand van het strand en centrum Hollum. Het ontbijtbuffet was erg lekker. Kamers waren wel erg oudbollig en stoffig met uit elkaar schuivend tweepersoonsbed.

Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Een fijn hotel, we komen er graag. Kamers en service zijn prima, ontbijt is heerlijk. Het strand is op 2 km. afstand. Vooral de locatie maakt dat we hier regelmatig naartoe gaan: het is er rustig en stil.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 23 december 2019

wie is er ooit op het idee gekomen om zulke vreselijk onvriendelijke bedden te plaatsen in een hotel kamer "je vind het overal boxspring matrassen lekker en ontspannen naast elkaar liggen gaat niet lukken begrijpen de managers dan echt helemaal niets van gasten die komen slapen en ontspannen vreselijke bedden ëen gleuf tussen de bedden "wie verzint zo iets

Datum van verblijf: december 2019