Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Een leuk verblijf in een prima huisje. Het park zelf is mooi, maar we misten wel het centrale, overdekte Market Dome. Het is hier allemaal centraal gelegen rondom een pleintje in de buitenlucht. De faciliteiten zijn verder uitgebreid en goed.

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

We dachten als oma en opa gezellig met dochter,schoonzoon en 2 kleinkinders een middagje te gaan genieten. Niets was meer waar! Een extreem vol zwembad, met moeite een tafeltje, zitplekje. Veel rommel, vieze toilet/ douches,hoezo hygiene?? overvol golfslagbad waar zelfs grote opblaasbanden in toegestaan werden, zeer weinig toezicht of ingrijpen.rennende kinderen, zand in peuterbaden enzenz. In wildwaterbaan een over elkaar tuimelende mensenmassa.(waarom bijv.geen lamp die aangeeft wanneer er weer iemand in kan?)Dit alles kwam onprofesioneel over. Verder leek het onderhoud overal achterstallig. Aankleden dramatisch, wachten op een hokje. Kortom: schaam jullie om voor zoveel geld, op deze manier misbruik te maken van de doorsnee burger die een leuke middag hoopt door te brengen. Wij kwamen half gedouched, met chloorogen, oververhit, doofgeschreeuwd en gestressed er weer uit na 3 uurtjes en komen noooooit meer terug en we raden het ook anderen af! NB: wij kwamen vroeger graag naar de Eemhof, waren nu al langer niet geweest en zijn echt geschrokken van deze achteruitgang!

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

4 dagen met gezin + opa/oma naar Center Parcs.huisje niet,, state of the art ‘’ maar ook niet in slechte staat.Park wordt gerenoveerd ( huisjes ).Aankomst vanaf 15:00 hr. En na uitpakken koffer op naar supermarkt voor boodschappen maar helaas dicht om 18:00 hr. ; dan maar naar restaurant , huhh allemaal dicht ? Op pizzeria na. Hier dan maar 2 pizza’s besteld en hadden dit beter niet kunnen doen want diepvries uit supermarkt is veel beter.Vertier uiterst summier en wat open is sluit erg vroeg waarna weer op naar huisje.enigste wat de boel opfleurt is Aquadome waar kleindochter niet uit water te krijgen was.
Is niet reisje wat we nog een keer doen naar De Eemhof; ligt aan verbouwen ? Seizoen ? Maar hadden ze wel mogen vermelden op hun site dat er niets open was en dat er verbouwd werd , jammer.

Beoordeeld op 25 februari 2020

Wat hebben wij lang uitgekeken naar een weekend centerparcs in een vip huisje. Helaas viel dit tegen. Erg oud park, veel kapot ( lantaarnpalen deden het ook niet tot weinig ) vies en schimmel in het appartement. Alles sluit vroeg en de prijzen zijn hoog. Om het zwembad in te komen moet je erg lang wachten bij de paaltjes. Deze werkte gewoon niet. S'avonds een cocktail besteld, vrouw achter de bar leek zelf dronken. En heeft ons allemaal een niet complete cocktail gegeven. We kregen bijvoorbeeld alleen rum.. bizar slecht. Ook wist ze niet meer welke cocktail alchohol vrij was dit moesten wij zelf maar even proeven.Tijdens de bingo een munt thee besteld.. tijdens het nemen van een slok zat er gewoon een dopje van een glazenflesje in. Dit moet je toch zien. Om 6.00 viel de stroom uit en ging het alarm naast ons appartement af. Hierdoor werden we allemaal wakker en schrokken we best. Noodnummer voor brand gebeld.. nummer niet te bereiken, receptie niet te bereiken. Maar het alarm bleef af gaan. Uiteindelijk over een donker park naar de parkeerwacht gegaan. Daar was een vrouw die ons zonder respect te woord stond. Ze gaf aan dat ze het probleem weten en ermee bezig zijn. Totaal geen excuses. En toen we vroegen of het alarm uitgezet mocht worden reageerde ze helemaal fel. Dat was wel het laatste waar ze zich mee bezig zouden houden. Lekker dan. Na 2 uur lang een alarm te hebben gehoord voelde we ons niet gehoord en al helemaal geen gast op een vakantiepark. Voor andere zaken is de receptie ook niet te bereiken. Ze hangen na 5 a 6 minuten gewoon op. Ja we weten het zeggen ze dan. Er hangt een sombere sfeer op het park. Tijdens een uur flowrider is mijn vriend gevallen op de stenen vloer die door heel het zwembad ligt.. deze vloer is scherp en totaal niet veilig. Mijn vriend heeft nu in zijn knie en teen hechtingen. Het personeel in het zwembad was daarintegen wel vriendelijk. Wij raden dit park niet aan. Er zijn zoveel betere en vooral gezelligere parken.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Inchecken tijd vanaf 15 uur, helaas kregen wij bij het inchecken te horen dat ons huisje pas na 17 uit klaar zou zijn na een korte discussie konden wij toch doorrijden en zou ons huisje schoon zijn, dit was niet het geval. Bij binnenkomst van het huisje zeer brutaal te woord gestaan door een schoonmaakster, de supervisor schoonmaak heeft het prima opgelost met excuus en een waardebon voor koffie en (diepvries) gebak.

Het huisje was redelijk schoon, bedden zoals gewoonlijk doorgezakt.

Voor oudere kinderen is er een leuke action factory (betaald) en veel vermaak in het zwembad oa wildwaterbaan en meerdere glijbanen.

Eten op het park is duur en van lage kwaliteit.

Voor kinderen is het park zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020