Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed verzorgd in de natuur

Beoordeeld op 14 april 2019
Janneke O
Lelystad, Nederland
Leuk voor een middagje uit in de NOP

Het park voelt groter aan als je er doorheen wandelt dan dat het van buitenaf lijkt. Voor (jonge ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2017
716bettyv
via mobiele applicatie
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 27 juli 2019

Camping was prima. En de plas en omgeving zijn overdag heerlijk, zeker met kleine kinderen. Helaas voor ons trekt dit gebied blijkbaar ook andere groepen feestgangers, want tot diep in de nacht wakker gelegen van de keiharde muziek. Echt wel een domper.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 14 april 2019

Mooie plek met prachtig weidse uitzichten, water, duinen en genoeg te doen: golven, hindernisbaan etc. Het restaurant heeft heerlijk n eerlijk eten; gezond en lekker! De appartementen zijn plezierig licht en voorzien van alles wat je nodig hebt. Daarnaast is er een ruime gemeenschappelijke woonkamer per appartementen blok; handig als je met een grote groep bent.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Helaas was het al met al enigszins teleurstellend. Het eten was goed maar de hoeveelheid niet voldoende.
Ook duidelijk te merken dat er te weinig personeel was. Helaas was dit niet terug te zien in de factuur.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Een absolute aanrader, vooral met kinderen, prachtig aangelegd mer strandjes, doe dingen, je kijkt je ogen uit, hier is heel goed pver nagedacht. Nu komt de maar......vééél te weonig sanitaire voorzieningen op de camping. 1 sanitairgebouwtje waar je in de file staat voor de douche en de afwas. Dit kan beter maar het is nog een jong park, het komt vadt goed. Tip....maak sanitair genderneutraal, desnoods met een.paar aparte urinoirs, verder maakt het mij niet uit wie er naast me in de douche staat op op het toilet zit

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Ai Netl... halflege glazen en niet omdat we vanwege de warmte al wat geconsumeerd hadden.

Er is weliswaar geen Nederlandse horeca standaard voor de inhoud van een wijnglas bij Netl schonken ze twee glazen wijn die samen nog geen 200 ml. maten. Het ene glas leger dan het andere....

Een deel van de bestelling leek “vergeten” en werd pas veeeeeel later geserveerd.

We begrijpen dat het druk was, maar ook bij de tweede bestelling viel de grote hoeveelheid “niets” in de glazen gewoon op.

Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen hebben we de twee glazen in een nog ongebruikt bierglas gegoten waar een maatstreep op stond.... nog geen 200 ml. En weer in het ene glas meer niets dan in het andere glas.

Ook toen we de rekening vroegen en deze gewoon in de vorm van een bon vroegen kregen we een zeer ongepaste reactie van de bediening. “Wilt u soms controleren of het wel klopt” “haal die maar binnen op en betaal dan daar maar”

Ondanks de drukte, geen excuus om dit te laten gebeuren. Verlies je gastheerschap niet uit het oog nu raak je klanten kwijt, lijkt me duurder dan een fatsoenlijke hoeveelheid wijn.

We komen met enige regelmaat bij jullie, zijn niet kinderachtig met de fooi maar vandaag was een dieptepuntje wat gastvrijheid betreft (en dus ook wat fooi betreft)

JAMMER!!!

Datum van activiteit: mei 2018